german multiplayer
german multiplayer
hij zegt dat ik een update moet downloaden bij germantrucksimulator.org maar dat gaad niet wie weet een opslossing
Re: german multiplayer
Germantrucksimulator.org ligt er weer is uit.
Dan moet je het gewoon een ander keer nog is proberen, als het dan nog niet lukt, gewoon even melden natuurlijk
Dan moet je het gewoon een ander keer nog is proberen, als het dan nog niet lukt, gewoon even melden natuurlijk

Of als je op onze voorpagina kijkt, mooie link naar alle info over GTM. Inclusief jou download.
ja maar de voorpagina betreft daar heb ik het van gedownload en toen zij die dat.
Hier ik zet het er wel weer op in het forum
Nogmaals alle info.
Srry maar ben beetje sjag...
Update: Ah je bedoelt die melding, ja dat komt omdat v0.1 is en nog niet v0.2 waaraan nu gewerkt word.
Nogmaals alle info.
Srry maar ben beetje sjag...

Update: Ah je bedoelt die melding, ja dat komt omdat v0.1 is en nog niet v0.2 waaraan nu gewerkt word.
-
- Lid
Hallo,
Leuk project "German Truck Multiplayer" , maar wat vindt SCS software hier eigenlijk van?
Leuk project "German Truck Multiplayer" , maar wat vindt SCS software hier eigenlijk van?
Uhm, SCS Software maakt hun software "open" zodat de community hier mods in kan maken, hiervan halen ze zelfs inspiratie! En aangezien de mod nog erg beta is, zullen ze wat mij betreft weinig tegen in brengen.
Daarnaast wordt nog steeds hun product gebruikt, en hun product is ook nog altijd benodigd op GTM te spelen.
Daarnaast wordt nog steeds hun product gebruikt, en hun product is ook nog altijd benodigd op GTM te spelen.
-
- Lid
he
ik ben net al die regels langs gegaan en ik krijg ook als die schempjes ervoor maar
ik zie geen server er tussen staan.
dus heeft iemand misschien al een server of hoe moet ik een server maken
kan iemand mij verder helpen A.U.B.
ik ben net al die regels langs gegaan en ik krijg ook als die schempjes ervoor maar
ik zie geen server er tussen staan.
dus heeft iemand misschien al een server of hoe moet ik een server maken
kan iemand mij verder helpen A.U.B.
ik heb net GTM gedownload en geopend via winzip ik heb hem gedownload via deze site met de links..
maar als ik op setup druk dan wil hij gaan installeren maar begevement krijg ik een fout melding dat ik eerst microsoft .net framework 4.0 full package or greater
moet gaan downloaden.. heb net mijn pc door gezocht en ik heb dat erop staan maar kan hem als nog niet downloaden wat moet ik nu doen??
btw dat server programma doet het wel alleen het spel zelf niet.
alvast bedankt
mvg. Darkman
maar als ik op setup druk dan wil hij gaan installeren maar begevement krijg ik een fout melding dat ik eerst microsoft .net framework 4.0 full package or greater
moet gaan downloaden.. heb net mijn pc door gezocht en ik heb dat erop staan maar kan hem als nog niet downloaden wat moet ik nu doen??
btw dat server programma doet het wel alleen het spel zelf niet.
alvast bedankt

mvg. Darkman

Geboren als een Trucker
!!

-
- Lid
heb je de handleiding op deze site al gelezen?