I'm back!

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

I'm back!

Bericht door Richard980 »

Ik was een tijd inactief, op een of ander manier vond ik het spel niet meer leuk, maar mijn interesse in trucks is nog bewaard gebleven. Inmiddels nieuwe PC, zelf gebouwd, specs hieronder. Hierop speel ik ETS2 op de aller hoogste settings. Ook met wat mods en i.p.v. een Scania ben ik nu voor een Volvo gegaan. Hier een screenshot:

Ik speel het spel nu met plezier, en met mijn bedrijfje gaat het goed, inkomsten zijn goed, komt misschien ook doordat ik vaardigheden anders heb gedaan.

Veder ben ik ook wat dieper in gegaan met bouwen van PC's, en ben heel wat ervaring rijker geworden, en een PC samen stellen lukt mij in elke prijsklasse. Ook zoals ik eerder aangaf heb ik ook zelf er een in elkaar gezet. De specs:
- Intel Xeon E3-1230 V2, sterk te vergelijken met de Core i7, maar dan zonder iGPU
- ASRock B75 moederbord
- Sapphire HD 7870XT boost
- 1TB HDD 7200RPM
- 14 GB RAM (3x4GB, 1x2GB) @1333 MHz
- Corsair CX500M
Voor wie die alle rand apparatuur wilt bekijken, mag hier klikken (Tweakers.net).

Wat heb ik eigenlijk veder nog gemist hier?
WAT? ZWARTE KAT!
Milan1NL
Lid
Lid

Re: I'm back!

Bericht door Milan1NL »

Mooi gemaakt man! :) Toppie ;) :P
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Re: I'm back!

Bericht door Richard980 »

Zichtbare veranderingen komen er niet meer, allen in de machine kamer komen er veranderingen, als de nieuwe FH serie klaar is neem ik die en laat ik deze door een werknemer rijden.
WAT? ZWARTE KAT!
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”