[ GEEN BUG ] Liège en Luik

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Marchanthof
Lid
Lid

[ GEEN BUG ] Liège en Luik

Bericht door Marchanthof »

Hoi allemaal!

Misschien is het al vaker gemeld (ik denk van wel), maar wat ik niet snap: In Duitsland wordt Luik Lüttich genoemd, en dat staat in ETS2 ook gewoon goed op de borden. In Frankrijk en Wallonië spreekt men van Liège, en ook dat staat gewoon goed op de borden. Wat ik alleen niet snap is dat er (In ETS2) Op de belgische borden Luik staat maar als je nog in Nederland rijdt, staat er Liège. En dat terwijl wij in Nederland ook gewoon Luik zeggen. Weet iemand waarom dat zo is?

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Marchanthof op ma 04 mar 2013, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Liège en Luik

Bericht door LRT »

omdat de scs mensen zelf geen bal meer snappen van ons apelandje ne wij eigenlijk zelf ook ni meer .... ni aantrekken en gewoon karren zou ik zeggen :D
Marchanthof
Lid
Lid

Dat doe ik zeker! :)
Maar ik vind het toch een beetje stom. Ik bedoel: als ze even op Google StreetView hadden gekeken hadden ze het allang gezien... :(
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

even serieus: ze hebben dit al vreselijk lang geleden binnen gekregen.
waarom ze dit nog niet herstelden weet ik ook niet maar dit zijn kleine foutjes die kunnen gebeuren wanneer je zoveel details moet toevoegen en een werkdag zal voor hen ook maar 8 uurtjes inhouden dan komt een foutje al snel om 15:55u :lol:
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

zover ik weet staat in nederland altijd de originele stadsnaam op de borden,dus Köln ipv Keulen etc ,dus ook Liége ipv Luik.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

eem, in nederland is het Luik.. en geen liége @bovenstaande ;)
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Is inderdaad al vaker gemeld, Luik ligt in het Franstalige gedeelte van België en daarom staat het als Liége op de borden in NL. Heeft niks met onze uitspraak te maken, NL houd zich gewoon aan de moedertaal van de plaats.
Marchanthof
Lid
Lid

Maar ook in het echt staat er Luik dus...
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

mensen er zijn zo van die kleine enervante beestjes en die proberen jullie nu door een zeef te halen....

van mij part staat er op die borden " die vuile rotstad waar ge geen bal aan hebt en enkel in de weg staat"
als je zelf weet dat dat luik is dan is dat toch goed zeker???
Marchanthof
Lid
Lid

Dat vind ik niet.
Ik bedoel: het is een spel wat SCS zo realistisch mogelijk wilt maken, en dan is het natuurlijk het leukst als ook echt alles realistisch is.
Dan kun je wel zeggen dat het niets uitmaakt hoe ze Luik op de borden noemen, maar dat maakt het wel minder realistisch.
Natuurlijk weet ik ook wel dat ze Luik bedoelen, maar als ze dat voor elke stad gaan doen, is er ook geen lol aan.
Kijk, ik vind het geen ramp ofzo, maar voor mij geldt dat hoe echter een spel, hoe leuker...
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”