Sony heeft de ps4 aangekondigd!

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
stefboy897
Lid
Lid

Sony heeft de ps4 aangekondigd!

Bericht door stefboy897 »

De PlayStation 4 (PS4), de nieuwste console van technologiefabrikant Sony, is een next-gen console aangekondigd tijdens de PlayStation Meeting 2013 evenement op 20 februari.[1]
De volledige details van de console zijn op dit moment nog onbekend. Bekend is dat de PS4 8gb GDDR-5 geheugen en een X86 CPU heeft. De PlayStation 4 krijgt met de remote play optie de mogelijkheid om PS4-games te spelen op een handheld.[2] De PlayStation 4 verschijnt rond eind 2013.[3]
De PlayStation 4 wordt geleverd met een DualShock 4 controller. Deze nieuwe controller wijkt licht af van het design van de Dualshock 3 en heeft nieuwe features zoals de ingebouwde Move-functionaliteit (led lightbar), een deelknop om video's, screenshots en livestreams te delen met vrienden [4], een touchpad en een aansluiting voor een headset. bron wikipedia

ook komt er een systeem op waarbij je de ps4 van je maten over kan nemen als zij bijvoorbeeld ergens hulp mee nodig hebben.
bron slam fm

Afbeelding
dit is de controller van de ps4. er zijn nog geen beelden van het apparat zelf vrij gegeven.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
scaniaforlive
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Sony heeft de ps4 aangekondigd!

Bericht door scaniaforlive »

Kan je het beter bij de PS3 houden denk ik dat is gratis online en dit niet.
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Afbeelding
stefboy897
Lid
Lid

Re: Sony heeft de ps4 aangekondigd!

Bericht door stefboy897 »

scaniaforlive schreef:Kan je het beter bij de PS3 houden denk ik dat is gratis online en dit niet.
ok dat wist ik niet. Maar ik denk toch dat ik zelf voor de ps4 ga omdat als de ps4 straks een tijdje op de markt is er niks meer word gemaakt voor ps3. En aangezien de ps3 het 6 jaar heeft volgehouden denk ik toch dat je van de ps4 langer plezier kunt hebben dan als je NU een ps3 koopt. Je hoort nu namelijk ook nooit meer wat over de ps2. In iedergeval wel jammer dat je daar dan voor moet betalen om online te gaan. Maarja er komen ook wel weer veel nieuwe en betere dingen op en hopelijk word het net zo,s succes als zijn voorganger :thumbup:
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”