[ VRAAG ] ETS 2 Loopt heel erg traag op me laptop

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Mitchell
Lid
Lid

[ VRAAG ] ETS 2 Loopt heel erg traag op me laptop

Bericht door Mitchell »

Ik weet niet of het zo hoort maar als ik goed beeld wil hebben. Van Gemiddeld (Beetje traag) Hoog (Echt traag) of Ultra (Ultra traag) Komt dat door mijn video kaart en al die andere dingen die op mijn laptop staan? ik weet niet hoe je dat kan vinden van de systeem eisen enzo. En anders wil ik mij laptop wel gaan ombouwen en goeie dingen erin plaatsen. Want alleen bij Laag doet die het goed

I Am a Euro Truck Simulator Player!

goldpower
Lid
Lid
Contacteer:

Re: ETS 2 Loopt heel erg traag op me laptop

Bericht door goldpower »

wat voor proccessor heb je er inzitten ?
anders doe je is een test via http://www.systemrequirementslab.com/cyri
en dan even aan de zijkant op ets 2 drukken
en dan kan je zien of je pc het spel uberhaud kan trekken
ik speel zelf het spel op laag bij me vader op laag
en op een andere computer bij me moeder op ultra
want mijn ouders zijn gescheiden maar dat doet er niet toe
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

Mitchell schreef:Ik weet niet of het zo hoort maar als ik goed beeld wil hebben. Van Gemiddeld (Beetje traag) Hoog (Echt traag) of Ultra (Ultra traag) Komt dat door mijn video kaart en al die andere dingen die op mijn laptop staan? ik weet niet hoe je dat kan vinden van de systeem eisen enzo. En anders wil ik mij laptop wel gaan ombouwen en goeie dingen erin plaatsen. Want alleen bij Laag doet die het goed
Dan zul je toch een nieuwe laptop/computer moeten kopen, want laptops kun je niet ombouwen
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Michel29
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Michel29 »

ik denk dat je video kaart het niet aan kan.
maar er zijn ook mobiele kaarten
http://www.bouweenpc.nl/nieuws/NVIDIA-k ... deokaarten
Truckerthom
Lid
Lid

Bericht door Truckerthom »

beter koop je een degelijke desktop, een laptop is zeer lastig te upgraden, dan zou je het al moeten laten doen.
en dan word hij er bijna geen ene reet sneller van.

op gamepc.nl kun je voor weinig super goede pc's kant en klaar laten bouwen ;)
dafpower
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] ETS 2 Loopt heel erg traag op me laptop

Bericht door dafpower »

Mitchell schreef:Ik weet niet of het zo hoort maar als ik goed beeld wil hebben. Van Gemiddeld (Beetje traag) Hoog (Echt traag) of Ultra (Ultra traag) Komt dat door mijn video kaart en al die andere dingen die op mijn laptop staan? ik weet niet hoe je dat kan vinden van de systeem eisen enzo. En anders wil ik mij laptop wel gaan ombouwen en goeie dingen erin plaatsen. Want alleen bij Laag doet die het goed
de meeste laptops kunnen zulke spellen als dit niet aan omdat ze te groot zijn en je hebt wss ook nog mods er in dan word de laptop nog trager en je zal wel veel geheugen en mb.s gebruiken daar kan het ook door komen ik raad je aan om het op een gewone compulter te gaan spelen

mvg dafpower
tommus3
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] ETS 2 Loopt heel erg traag op me laptop

Bericht door tommus3 »

dafpower schreef:
de meeste laptops kunnen zulke spellen als dit niet aan omdat ze te groot zijn en je hebt wss ook nog mods er in dan word de laptop nog trager en je zal wel veel geheugen en mb.s gebruiken daar kan het ook door komen ik raad je aan om het op een gewone compulter te gaan spelen

mvg dafpower
ik speel ook ets 2 op mn laptop maar hij loopt prima
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”