Onderwerp: Uitleg | Mod Tools - Game archive extractor | SCANIA Truck Driving Simulator (STDS)
Moeilijkheidsgraad: Oranje
Maker: HenkS1953
Game: SCANIA Truck Driving Simulator
Benodigdheden: cmd.exe
Benodigde kennis: -
De volgende stappen moeten worden genomen om de base.scs te kunnen openen in SCANIA Truck Driving Simulator.
Download de handleiding hier: http://www.trucksimulators.nl/forum/dow ... ractor.pdf
Download de scs_extractor hier: http://www.trucksimulators.nl/downloads ... ractor.zip
Alle vragen en/of problemen kunnen jullie hier in dit topic stellen.
Succes!
Uitleg | Mod Tools - Game archive extractor | STDS
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Uitleg | Mod Tools - Game archive extractor | STDS
Laatst gewijzigd door ETS Rijder op ma 22 okt 2012, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link scs_extractor.zip toegevoegd
Reden: Link scs_extractor.zip toegevoegd

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Re: Uitleg | Mod Tools - Game archive extractor | STDS
Is er ook een andere link voor want ik krijg nu alleen maar een leeg scherm verder gebeurd er helemaal niks alvast bedankt
Edit:
Laat maar heb ff een andere browser gebruikt en is klaar sorry thanx.
Edit:
Laat maar heb ff een andere browser gebruikt en is klaar sorry thanx.
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
ik vind het allemaal nog wel onduidelijk, moet je hier nou met zmodeler werken of moet je een z3d overzetten naar cmd (handleiding is daarentegen wel duidelijk, maar alleen ik snap het niet)
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
Nee, cmd.exe is een programma dat in elke windows versie zit, zoiets als vroeger dos, een commandline.
Met Zmodeler heeft deze handleiding niets te maken, alleen met uitpakken van "base.scs"
Met Zmodeler heeft deze handleiding niets te maken, alleen met uitpakken van "base.scs"

- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
oh zo, bedankt voor de uitleg
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
sorry ik kan veel met pc's en snap ook best wel veel maar op de 1 of andere manier lukt dit me niet, hij vind het pad niet zegt ie, als iemand kan helpen zou dat erg fijn zijn
alvast bedankt
alvast bedankt
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Als hij het pad niet vind, heb je toch iets fout getypt.
Meer kan ik het er niet van maken...
Meer kan ik het er niet van maken...

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Als hij het pad niet vind, staan base.scs en scs_extractor.exe niet in dezelfde map.
Die map of directory mag overal staan, ook op C:\ maar noem hem dan bijvoorbeeld "Test STDS" of zo.
Die map of directory mag overal staan, ook op C:\ maar noem hem dan bijvoorbeeld "Test STDS" of zo.

ik typte dus scania truck driving simulator en dat kan ie niet vinden, terwijl dat op de c schijf staat, en had het pad gekopieerd
Nee, dat kan het programmaatje "cmd.exe" zelf inderdaad niet vinden, het is een DOS omgeving en geen Windowsprogramma. Daarom is het zo belangrijk om de stappen goed te volgen.
Nogmaals: Als hij het pad niet vind, staan "base.scs" en "scs_extractor.exe" niet in dezelfde map, en het maakt niet uit waar die map staat maar gebruik liever niet de originele map waarin het spel geïnstalleerd is.
Gebruik ook de commando's: C: of D: om van drive te wisselen en CD\ om terug naar de root te gaan en CD (naam van de map) om naar de directory te gaan.
Nogmaals: Als hij het pad niet vind, staan "base.scs" en "scs_extractor.exe" niet in dezelfde map, en het maakt niet uit waar die map staat maar gebruik liever niet de originele map waarin het spel geïnstalleerd is.
Gebruik ook de commando's: C: of D: om van drive te wisselen en CD\ om terug naar de root te gaan en CD (naam van de map) om naar de directory te gaan.