Hallo mensen,
Ik ben al een poosje opzoek naar een skin voor mijn Renault Magnum Class C(!)
Op deze website staan er wel skins voor Renault Magnum, maar die vervangen class A en dat zoek ik niet.
Heeft iemand een mooie skin voor mij? Of een website met skins voor Class C..
En dan ook graag een skin met meerder spiegels, aan de voorkant één, en allebei de zijkanten ook meerder spiegels (zoiets als dit: http://www.garagedijkers.nl/images/uplo ... num_01.jpg)
Laat het me asjeblieft weten, want ik ben al poosje opzoek, en wil er graag één hebben.
Alvast heel erg bedankt!!
Greets!
Marijn
Skin Renault Magnum CLASS C
- Harald1225
- Lid
Re: Skin Renault Magnum CLASS C
heey op wat voor renault moet het komen ik denk op een magnum maar wat voor één????
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
ik snap niet wat je bedoeldharie04 schreef:heey op wat voor renault moet het komen ik denk op een magnum maar wat voor één????

- Harald1225
- Lid
die renault c class is een renault magnum wat voor 1 soort magnum wil je dan hebben????????????
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
Je bedoeld hoe die eruit moet zien?harie04 schreef:die renault c class is een renault magnum wat voor 1 soort magnum wil je dan hebben????????????
Ik zoek er een met meerder spiegels (niet 2

Voor de rest vind ik het niet erg hoe het eruit ziet, maar niet al te druk met veel teksten en plaatjes..
Anders zet je een paar plaatjes hieronder waar ik uit mag kiezen? Of als je er een hebt, welke ik mag hebben??