Point taken. Oftewel zit wat in. Best wel logisch ook.metooohl schreef:Het verschil komt waarschijnlijk wel door de mods lijkt mij.
Dit zijn aanpassingen die niet door de maker zijn mee genomen in de nieuwe aanpassingen.

Point taken. Oftewel zit wat in. Best wel logisch ook.metooohl schreef:Het verschil komt waarschijnlijk wel door de mods lijkt mij.
Dit zijn aanpassingen die niet door de maker zijn mee genomen in de nieuwe aanpassingen.
Inderdaad heel verstandig om dat er bij te vermelden. Maar voorlopig ging mij het even om de patches op zich en of deze allemaal geïnstalleerd moesten worden of dat alleen de meest recente voldoende was om te installeren.metooohl schreef:Vaak staat het ook aangegeven in welke patch de mods wel werken en waar niet.
Dus ook waar ze problemen veroorzaken
Hmm...ja, dat verklaart waarschijnlijk ook de grootte van 192 Mb!! Soms is het leven niet zo heel moeilijk...maar ja, 44 jaar in combinatie met een knallende koppijn, dan valt het kwartje niet zo vlot meer!metooohl schreef:ja die bevat hij want hij doet een update tot en met de nieuwste patch