[ VRAAG ] Patches overslaan of stuk voor stuk installeren?

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Brainstick
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Patches overslaan of stuk voor stuk installere

Bericht door Brainstick »

metooohl schreef:Het verschil komt waarschijnlijk wel door de mods lijkt mij.
Dit zijn aanpassingen die niet door de maker zijn mee genomen in de nieuwe aanpassingen.
Point taken. Oftewel zit wat in. Best wel logisch ook. :roll:
metooohl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door metooohl »

Vaak staat het ook aangegeven in welke patch de mods wel werken en waar niet.
Dus ook waar ze problemen veroorzaken ;)
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak ;)
Brainstick
Lid
Lid

metooohl schreef:Vaak staat het ook aangegeven in welke patch de mods wel werken en waar niet.
Dus ook waar ze problemen veroorzaken ;)
Inderdaad heel verstandig om dat er bij te vermelden. Maar voorlopig ging mij het even om de patches op zich en of deze allemaal geïnstalleerd moesten worden of dat alleen de meest recente voldoende was om te installeren.
Maar daar zijn nog altijd wat meningen over verdeeld zie ik.
pipo007
Lid
Lid

Bericht door pipo007 »

Ik heb gister mijn spel opnieuw moeten instaleren nadat ik mijn radio zender lijst had leeg gehaald en alleen Qmusic wou hebben. Nadat ik dat had gedaan en mijn radio aan wou doen sloot het spel zich af. Ik had natuurlijk wel een backup gemaakt van mijn mods folder en mijn save game gemaakt. Na het instaleren meteen de nieuwste update geinstalleerd en na het opstarten en afsluiten al mijn backups terug gezet en weer opgestart maar verder dan het laadbalk kwam die niet, dus ik kon mijn save game niet laden maar kon wel een nieuw game starten met alle mods die in mijn mods folder zitten dus aan mijn mods kon het niet liggen. Daarna weer van alles een back up gemaakt en het spel eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd daarna heb ik alle updates 1 voor 1 geinstalleerd en ik kan dan wel weer met mijn "oude" saved game verder spelen.
Brainstick
Lid
Lid

Hey Pipo, goed je hier te zien man! :thumbup:

Ik heb idd al meerdere problemen gelezen over de combi mods en patches. Er gaat nogal eens wat fout omdat sommige mods niet samengaan met (nieuwere) patches, simpelweg omdat, zoals hierboven beschreven, bepaalde mods niet waren ingesteld op nieuwere patches. Ook heb ik mijn twijfels of de laatste patch wel alle fixes van voorgaande patches bevat. Weet iemand dat? Anders ben je toch verplicht om tóch alle patches stuk voor stuk te installeren lijkt mij?
metooohl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door metooohl »

ja die bevat hij want hij doet een update tot en met de nieuwste patch
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak ;)
Brainstick
Lid
Lid

metooohl schreef:ja die bevat hij want hij doet een update tot en met de nieuwste patch
Hmm...ja, dat verklaart waarschijnlijk ook de grootte van 192 Mb!! Soms is het leven niet zo heel moeilijk...maar ja, 44 jaar in combinatie met een knallende koppijn, dan valt het kwartje niet zo vlot meer! :crazy: Ghi...Bedankt allen!
metooohl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door metooohl »

Daarvoor is dit forum ook.
En beterschap ;)
Brainstick
Lid
Lid

Thanks metooohl, ben weer 100%...nou ja...lichamelijk dan! :D
Heb in middels de laatste patch geïnstalleerd en tot dusver lijkt het prima te werken. Ben allang blij dat er nu gewoon Daf op m'n auto staat en geen Dav!
Inmiddels ook m'n 1e eigen wagen waar ik heel blij mee ben. Dus ik kan m'n vleugels gaan spreiden! Met dank aan Pipo 007 voor de gevraagde Beelen skin. Zie ook mijn blog.
Bedankt voor jullie input!
Dus van mij mag het slotje erop...
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”