Ik wil niet veel zeggen, maar het is alles behalve moeilijk om voor elk land échte borden te maken. Ik doe dit zelf namelijk ook, en ik ben in 15 minuten klaar met 1 afrit in 2 richtingen. En dan heb ik het over vooraankondigingen en uitsmijters (=0m-borden). SCS is gewoon lui, hetgeen je ook kan zien aan de neppe afritten die ze na al die jaren nóg gebruiken. Bovendien hebben ze zó lang de tijd en een redelijk budget. Ik zou bijvoorbeeld voor een klein bedrag al die borden voor ze skinnen. Kortom ze falen wel. Met al die tijd en wat extra moeite kan je een véél beter spel maken. Echt.bouwtjeee schreef:ze falen niet !
je kan ook te veel eisen hebben
Euro Truck Simulator 2
- Snelwegfreak
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Daarbij zijn er genoeg mensen die het voor niks zouden doen.
Zoals ze nu op de blog weer zeggen zijn ze op een soort 'vakantie' geweest naar Duitsland naar de Gamebeurs, daar is wel tijd/geld voor? x)
Zoals ze nu op de blog weer zeggen zijn ze op een soort 'vakantie' geweest naar Duitsland naar de Gamebeurs, daar is wel tijd/geld voor? x)
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
YOLO.
- jellewannet
- Lid
ja ik ben het met juli eens ze hebben genoeg tijd
Volgens mij zijn dat borden uit Duitsland. Ik geloof dat er zo'n Duits wegnummerschildje te zien is. 

- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Aan public relations doen is ook belangrijk voor een bedrijf. Daarnaast kom je op zo'n beurs vaak nieuwe dingen tegen die je nieuwe ideeën geven. Die kun je dan weer verwerken in het spel om het net die twist te geven die het mischien nodig heeft. Dus is het geen kwestie van tijd hebben, maar tijd makenroydej schreef:Daarbij zijn er genoeg mensen die het voor niks zouden doen.

Voetje voor voetje, zo kom je verder!

- biochazard
- Lid
ik hoop dat ze het nu mogelijk maken dat je je vrachtwagen waar je in rij ook met extra's kan tune zoals
bullbar,extra lichten,zwaailichten,windscherm,rechte pijpen,feller achteruitrij licht. lijk mij echt ideaal dan hoeven er veel minder vrachtwagen als mods toegevoegd te worden waar door t spel ook stuk minder belastend zal zijn meschien is t een idee als t nog niet te laat is;)
kan niet wachten tot ie er is ukts vond ik niks helaas en gts word nu toch wel beetje saai en overnieuw beginnen heb ik al zo vaak gedaan;)
bullbar,extra lichten,zwaailichten,windscherm,rechte pijpen,feller achteruitrij licht. lijk mij echt ideaal dan hoeven er veel minder vrachtwagen als mods toegevoegd te worden waar door t spel ook stuk minder belastend zal zijn meschien is t een idee als t nog niet te laat is;)

kan niet wachten tot ie er is ukts vond ik niks helaas en gts word nu toch wel beetje saai en overnieuw beginnen heb ik al zo vaak gedaan;)
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Extra lichten & Zwaailichten zijn iniedergeval (standaard) inbegrepen bij het spel zelf.biochazard schreef:ik hoop dat ze het nu mogelijk maken dat je je vrachtwagen waar je in rij ook met extra's kan tune zoals
bullbar,extra lichten,zwaailichten,windscherm,rechte pijpen,feller achteruitrij licht. lijk mij echt ideaal dan hoeven er veel minder vrachtwagen als mods toegevoegd te worden waar door t spel ook stuk minder belastend zal zijn meschien is t een idee als t nog niet te laat is;)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie (o.a) dit (klik) artikel.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
YOLO.
YOLO.
- ajaxscaniafan
- Lid
morgen over 2 maanden komt ets 2 uit
Yeeeey xD

- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
Je kent scs toch, die zijn niet echt met die release datums getrouwd