Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Dave
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door Dave »

Michael1234 schreef:
NLchesterNL schreef:en hij loopt ook in frankrijk, of google maps klopt niet!
D8 in frankrijk is zo te zien een 2 baans weg.
op die screen is toch overduidelijk te zien dat we over een snelweg praten ;)
In het begin toen ik het bericht maakte twijfelde ik ook na enigen minuten research via verschillende websites. Kwam ik erachter dat ie in Tsjechië lag. En vandaar dat ik dat ook in het bericht op de website heb gezet. :thumbup:

Dit is de brug in het echt. :clap:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
7741globe
Lid
Lid

Bericht door 7741globe »

roydej schreef:
7741globe schreef:Mooie screens, vooral die van Drachten natuurlijk (woonplaats) :D
Alleen, ik blijf een muggenzifter, ze zijn vergeten de woonboulevard die aan de snelweg licht daar te plaatsen... Kunnen ze nog mooi reclamegeld voor vangen ook nog :P
Wie zegt dat ie er wel/niet inzit? Het gaat op deze screens tenslotte alleen om de bruggen! :D

http://www.willemwever.nl/data/files/ZqfvkzzHI.jpeg
Daar heb je een punt :)
De bergen kloppen inderdaad niet, maar de sloot die er naast loopt weer wel... Verder zijn het hier in Fryslân toch alleen maar wielanden, niets moeilijks aan :P
Laatst gewijzigd door Phantom op ma 11 jul 2011, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Imagetags verwijderd, geen afbeeldingen quoten a.u.b.
Davy.de.Fauw
Lid
Lid

Bericht door Davy.de.Fauw »

Ik vind het goed hoor ;)
Afbeelding
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Ja joh, ga allemaal huilen over bergen in Drachten! Ik snap SCS wel. In zo'n saai plat land als Nederland wil je ook wat levendigs brengen, en niet plat plat en vlak. Het moet ook mooi een aantrekkelijk worden, het moet leuk zijn om in de omgeving te rijden. Bergen stimuleren dit, en wij zijn kritisch over Nederland, en willen het precies zo hebben als het is. Echter zijn er ook buitenlandse spelers, en die moeten het ook fijn vinden om er te rijden, en niet denken, wat een **** land, 't is daar super saai. ;)

Ik denk dat jullie me wel een beetje snappen, toch?
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

ja, je hebt wel gelijk. En er moeten in het spel ook een beetje rare dingen zitten. niet dat alles perfect is. ;-)
Jupie
Lid
Lid

Bericht door Jupie »

ik ben daar absoluut mee eens, wat maakt het uit of er nou bergen zijn? Vind ik anders wel leuk, anders heb je het al snel gezien bij nederland en is het ook niet prettig om er te rijden.
Davy.de.Fauw
Lid
Lid

Bericht door Davy.de.Fauw »

Het ziet er gewoon erg goed uit. Daar gaat het toch om?
Afbeelding
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Nederland heeft wel degelijk bergen (lees: niveauverschil), denk maar aan Limburg en de grensstreek langs Duitsland en dat mogen we best in de game terug vinden. ;)
(en verkeersdrempels maar die zullen we er maar niet bij zetten, al zijn sommigen zo hoog dat je er met een lage wagen slecht overheen komt)
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
dafmaf
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door dafmaf »

klopt. maar ik wil toch iets melden over ets 2 ik vind het steeds mooier worden en ik hoop ook dat scs ook bruggen maakt waar wij overheen kunnen rijden. zoals die brug bij denemarken naar zweden
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

[UPDATE AT THE SCS BLOG]
Véél Blabla over van alles en nogwat, maar als afsluiting screens van ETS2 ;)

Trucks & Trailers on a top-spot at Master Truck Opole 2011!
Official announcement from CD Project:

We are proud to announce that Trucks & Trailers will be highlighted at one of the biggest trucking events in eastern Europe - the Master Truck Festival in Opole, Poland! The game will be shown and playable at Scania most renown and exclusive exhibition trailer, which is pulled especially for this event straight from Scandinavia!

Thanks to joint effort of CD Projekt, Scania Poland and SCS Software, visitors will be able to prove their skills on 50'' screens, compete for the best score, get a chance in award-winning contests, get some free prizes and get a valuable signature from the creators of the game themselves!

Master Truck 2011 will take place on a venue of airport nearby Opole, from Friday till Sunday 15th-17th July. If you are a truck lover and want to spend valuable time with your friends or family, come and visit Master Truck this weekend and meet us up at Scania's exposition.

See you there!

Let us just add that when traveling to the event, make sure to adhere to speed limits! Just as in ETS2 ;-).

SCREENS! // Links
--> http://2.bp.blogspot.com/-fZFKFrcyNmk/T ... 00/1-2.jpg
--> http://1.bp.blogspot.com/-819dSdBzMug/T ... 00/2-2.jpg
Deze screen kómt NIET uit ETS2 --> http://4.bp.blogspot.com/-bytb03IAD6k/T ... ck_map.jpg
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”