Screenshot. In Progress
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Screenshot. In Progress
Oh, sorry niet goed opgelet

- Mikey
- Lid
- Contacteer:
Geeft niet, maar ik had het er expres in gezet zodat ik niet steeds vragen hoef te beantwoorden, anders word het topic zo overvol.Bram van der Leij schreef:Oh, sorry niet goed opgelet![]()
Maar nu weer on-topic.
Eventueel als bram dit heeft gelezen kan deze berichten verwijderd worden

Moederbord: Asrock Extreme 3 R2.0
Geheugen: 16GB Geil 2133 Mhz DDR3
Videokaart ASUS Radeon HD 6670 Clockspeed: 4500 Mhz 1024MB
Harde Schijf: Seagate ST3750528AS 750 Gb
Passmark Rating: 2186
owkejj... de 4serie word stopgezet want ik kan de tanks niet rood krijgen want het is hetzelfde als de cabine nzo en nog zoveel dingen dus zou ik vragen kan iemand dat voor me oplossen met zmodeler ? als de pmg open is ik weet het niet. Ben dan maar weer gaan skinnen voor kennissen , een skin gemaakt voor me neef van de laatste truck en trailer dat me oom mee reed op griekenland met bloemen voor hij de spierziekte kreeg en moest stoppen met rijden.
de truck is wel nogal simperl geskint maar hij was zo gewoon heb ik adriano toegevoegd de naam van mijn neef (hij is maar 9 jaar oud).
de skin voor me neef me nonkel reed voor de firma guy de wachter.

je kan zien dat de tanks wit zijn en een stuk van de striping van de cabine hebben.
IK WIL ZE ROOD.

de scania letters hebben witte strepen in de letters en de scania logos zijn blauw + pk bordjes zijn ook in strepen

strepen in de zonneklep die niet gewenst zijn

de tanks en de vlagjes moeten nog in het deurtje passen , nog niet afgewerkt de vlagjes. (maarja ik doe de moeite niet meer als de tanks niet willen rood zijn ik rijd niet met spul die niet afgewerkt is...

de achterbumper in 3 kleuren
+die plaat die maar deels in rood is en de rest in dat blauw..

de windspoilers willen ook niet zwart en op me spiegels aan de houders is er een vlagje gekopieerd

de windspoilers willen ook niet zwart en op me spiegels aan de houders is er een vlagje gekopieerd

thermo king logo wordt deels gekopieerd

nog een fototje als afsluiter van de 4serie ! ik hou de skin en plaats hem misschien eens op eena dere truck .

der is nog een primeur op komst waar ik dan zogezegd 2 chauffeurs zoek om dubbelbemand te rijden. vanaf ik foto's plaats kan je je aanmelden om te soliciteren ik kies dan de 2 gelukkige uit want de primeur is nu al dik
maar wordt nog veel aangewerkt . je rijd dan voor een andere firma maar ik ben baas en je hoeft dan niet heel de tijd zo een vtc ritverslagje te doen , gewoon rijden maar !
eerst doe ik 2 skins voor ik aan de primeur verder werk : 1 voor s\8/en (sven) hier op het forum en dan nog 1 voor e maatje.

de skin voor me neef me nonkel reed voor de firma guy de wachter.

je kan zien dat de tanks wit zijn en een stuk van de striping van de cabine hebben.

de scania letters hebben witte strepen in de letters en de scania logos zijn blauw + pk bordjes zijn ook in strepen

strepen in de zonneklep die niet gewenst zijn

de tanks en de vlagjes moeten nog in het deurtje passen , nog niet afgewerkt de vlagjes. (maarja ik doe de moeite niet meer als de tanks niet willen rood zijn ik rijd niet met spul die niet afgewerkt is...

de achterbumper in 3 kleuren

thermo king logo wordt deels gekopieerd

nog een fototje als afsluiter van de 4serie ! ik hou de skin en plaats hem misschien eens op eena dere truck .

der is nog een primeur op komst waar ik dan zogezegd 2 chauffeurs zoek om dubbelbemand te rijden. vanaf ik foto's plaats kan je je aanmelden om te soliciteren ik kies dan de 2 gelukkige uit want de primeur is nu al dik

eerst doe ik 2 skins voor ik aan de primeur verder werk : 1 voor s\8/en (sven) hier op het forum en dan nog 1 voor e maatje.

jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv
Skin voor s\8/en hier op het forum
alleen moet visser nog veranderen in de naam van sven en misschien word hij publiek met een andere naam erop !

afgehaald van bij vlastuin , effe stoppen om een bakkie te drinken..
van die zalige brul krijg je dorst

aanmelden bij een bedrijfje die sven zen dijco trailer aan het laden was
ik ging hem maar direct ophalen , der moet gewerkt worden

aankoppelen en een fototje nemen, splinternieuwe trailer

de achterkant is mooi afgewerkt met deense lichten.

thuis voor me deur , ik was bezig de trailer aan het afkoppelen..

afgekoppeld staat netjes
voor me deur een beetje gekuist een gedaan want hij is ook al een aantal jaar enja nog niet helemaal gepoetst he
ik toon jullie een nieuwe update als de lichtbak af is

alleen moet visser nog veranderen in de naam van sven en misschien word hij publiek met een andere naam erop !

afgehaald van bij vlastuin , effe stoppen om een bakkie te drinken..
van die zalige brul krijg je dorst

aanmelden bij een bedrijfje die sven zen dijco trailer aan het laden was

aankoppelen en een fototje nemen, splinternieuwe trailer

de achterkant is mooi afgewerkt met deense lichten.

thuis voor me deur , ik was bezig de trailer aan het afkoppelen..

afgekoppeld staat netjes

ik toon jullie een nieuwe update als de lichtbak af is

jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv
- Vliegmachine
- Lid
Volgens mij zijn dat Hamburger achterlichten
Van Holland naar Zweden of Noorwegen
Overal kom je de Koelerboeren tegen.
met welk programma maak je dat?
- Vliegmachine
- Lid
Zmodeler
Jah maar skinnen (Wat simpeler is) Met Paint.net ,Paint, Dtmxpt, Gimp, Fotofiltre, FotoshopVliegmachine schreef:Zmodeler
- Vliegmachine
- Lid
DXT bmp en Paint of ander teken progamma
Zeker moeilijk uit te leggen hoe skinnen moet?
Als het makkelijk uit te leggen is wilt iemand mij dan zeggen hoe het moet. ;p
Als het makkelijk uit te leggen is wilt iemand mij dan zeggen hoe het moet. ;p