weeda

Plaats reactie
benno
Lid
Lid

weeda

Bericht door benno »

ik heb een vraag wie zou mij kunnen helpen met een paar dingen en dat zijn 2 deense lampjes onder de bumper en 4 verstralers in de grill
en dat moet op de scania van weeda komen ik hoop dat iemand dat wil doen voor mij mvg benno
i love scania v8 power
benno
Lid
Lid

Re: weeda

Bericht door benno »

benno schreef:ik heb een vraag wie zou mij kunnen helpen met een paar dingen en dat zijn 2 deense lampjes onder de bumper en 4 verstralers in de grill
en dat moet op de scania van weeda komen ik hoop dat iemand dat wil doen voor mij mvg benno

niemand ??????
i love scania v8 power
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

zijn al teveel topic's over weeda en denk dat iedereen het tedruk heeft net als ikke
frisianbear
Lid
Lid

Bericht door frisianbear »

plus dat als je wil dat mensen je helpen dat je dan wel alle parts/onderdelen al hebt dan heb je meer kans dan dat mensen eerst nog wagens
met een open PMG moeten te zien vinden met de verlichting die jij wil.

Want ik weet wat het is om een wagen van basis model tot gecustomized in het spel te krijgen dat is van een paar weken tot een paar maanden soms aan werk.

En dan verlies je vaak heel veel tijd om bepaalde onderdelen te vinden op tig forums en wagens compleet te detachen (als de PMG open is tenminste)omdat bepaalde lampje of grilletje of ................ noem maar op te krijgen.

Dus mijn advies is als je meer kans wil hebben dat iemand je helpt zou ik zorgen dat die gene dan wel gelijk een heel pakket van je krijgt en het alleen maar hoeft te monteren en niet eerst dagen of langer moet zoeken om de onderdelen.

grts
Afbeelding
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten zou gewoon standaard ingevoerd moeten worden dan word het wel makkelijker om alles "ff gauw" temaken is echt heel veel tijd en werk die je wel voor een ander kwijt bent dat snappen de meesten helaas nog niet.
benno
Lid
Lid

Bericht door benno »

oke ik weet genoeg maar nog bedankt voor de antwoorden mag slotje op gr benno
i love scania v8 power
Plaats reactie

Terug naar “Modden”