etskarst schreef: trouwens dikke truck zo
S. Willems Transport - Groesbeek
- stefboy897
- Lid
Re: S. Willems Transport - Groesbeek
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- monkeysven
- Ere-Lid
De lampenkappen maar weer zwart gemaakt, want ik kreeg ze niet in de goede kleur lak. Ook nog wat nieuwe lampen op de Scania gezet, daarna nog een rit door Zuid Europa gemaakt en weer terug naar Nederland gereden.
In Zwitserland, volgens mij in Zurich, een nieuwe lading opgepikt een shovel voor Zaragoza (Spanje)

Even rust gemaakt.

's Avonds aangekomen in Zaragoza, er stond al een trailer klaar om mee naar Lyon te rijden,

Blijkbaar waren het twee soort van silo's, best zwaar dus een mooi karweitje voor mijn Scania.

In de namiddag aangekomen, even gerust en toen nog snel wat kilometers gemaakt met twee tractoren die naar Rotterdam moeten.

In de vroege ochtend onderweg

Weer in Nederland aangekomen

Gr Sven
In Zwitserland, volgens mij in Zurich, een nieuwe lading opgepikt een shovel voor Zaragoza (Spanje)

Even rust gemaakt.

's Avonds aangekomen in Zaragoza, er stond al een trailer klaar om mee naar Lyon te rijden,

Blijkbaar waren het twee soort van silo's, best zwaar dus een mooi karweitje voor mijn Scania.

In de namiddag aangekomen, even gerust en toen nog snel wat kilometers gemaakt met twee tractoren die naar Rotterdam moeten.

In de vroege ochtend onderweg

Weer in Nederland aangekomen

Gr Sven

Doe je goed, bro!
- stefboy897
- Lid
mooi verslagje 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Mooi verslag! Komen er nog mooie wielen op je scania?

Het is pas een Zweed als het Scania of Volvo heet
Dun is de Mode, Dik is de Stijl!
Like Danmark - Holland Style at Facebook
Laat me raden, je doet vaak Zware vrachten xd

I Am a Euro Truck Simulator Player!

- jarnelieftink13
- Lid
- monkeysven
- Ere-Lid
Bedankt iedereen!

Ja die liggen er al onder, als je heel goed kijkt op de laatste twee screenshots, maar ik maak wel een keer een foto van dichtbijAXELOFF schreef:Mooi verslag! Komen er nog mooie wielen op je scania?

Tja die leven meestal het meest opMitchell schreef:Laat me raden, je doet vaak Zware vrachten xd

- monkeysven
- Ere-Lid
In Amsterdam twee zeecontainers opgepikt die helemaal naar Preveza (Griekenland) moeten. Een lange rit, dus begin ik op tijd met rijden.

Tegen de avond geniet ik van het Duitse landschap, waar ik later ook even uitrust.

's Ochtends rijd ik al in Italië, weinig verkeer op de weg dus ik schiet lekker op.

's Middags geslapen en in de nacht ben ik bij de boot richting Griekenland aangekomen.

Na 17 uur van Ancona naar Igoumenitsa te hebben gevaren kan ik in Griekenland gelijk weer rijden.

Prachtig landschap in Griekenland, maar de zon gaat al weer onder.

Wachten totdat ik kan lossen.

Groeten!

Tegen de avond geniet ik van het Duitse landschap, waar ik later ook even uitrust.

's Ochtends rijd ik al in Italië, weinig verkeer op de weg dus ik schiet lekker op.

's Middags geslapen en in de nacht ben ik bij de boot richting Griekenland aangekomen.

Na 17 uur van Ancona naar Igoumenitsa te hebben gevaren kan ik in Griekenland gelijk weer rijden.

Prachtig landschap in Griekenland, maar de zon gaat al weer onder.

Wachten totdat ik kan lossen.

Groeten!