Rit van Frankfurt (DE) naar Helsinki (FIN).
Lading: Zwavelzuur (ADR classificatie 8).
Belangrijke opdracht binnengekregen, volle tankoplegger met zwavelzuur naar Helsinki (FIN).
Ik dacht, laat ik die rit maar rijden, dan kunnen de jongens morgen gewoon weer de normale lijndiensten rijden zonder gezeik. Tevens werd ik ook helemaal gek op kantoor, dat gedram op kantoor wordt je ook helemaal ziek van

.
Laden in Frankfurt (DE).
Krijg ik een ongeluk met een chauffeur van Europe Flyer tussen Hamburg en Kiel (DE).
Die auto's rijden ook niet door dus ik inhalen, trekt die auto opeens op en kon ik niet meer op tijd inhalen.
Gelukkig zat ik vlak bij Kiel en heb ik de garage van een goede vriend van mij opgebeld die heeft gelukkig voor een vriendenprijs mijn truck weer gerepareerd. Kop koffie gedronken en weer verder gereden.
Snel doorgereden naar de boot in Denemarken.
Even kort slapen en dan weer verder trappen.
Even slapen anders val ik dadelijk nog in slaap achter het stuur, dat is ook niet de bedoeling

.
Even langs een vestiging in Jökoping gereden van mij.
Kop koffie gedronken en even wat zaken doorgenomen met de vestigingsdirecteur.
De vestigingsdirecteur heeft een grote klant binnengehaald in Noorwegen, de plannen voor een vestiging in Bergen (N) liggen klaar.
Dat gesprek met de vestigingsdirecteur is wat uitgelopen, nu maar met de cruisecontrol op 140 richting Stockholm.
Op de boot van Stockholm naar Turku (FIN).
Even lekker slapen.
Aangekomen op het losadres in Helsinki (FIN).