hallo allemaal
ik heb een hele mooie lichtbak mod
Maar ik dacht hey miss als ik de def aan pas en eem naar een ander merk ''converteer'' zegmaar dan kan ik er met dat merk ook mee rijde
maar mijn probleem is
er zit geen def in kan iemand helpe om hem ook bij andere merken te laten werken ?
ik hoop dat jullie t snappen
Groeten etskarst
def zit niet in een mod?
Re: def zit niet in een mod?
Als er geen .def map in staat, zou het betekenen dat ie een bestaand SCS object vervangt, of dat het .sii bestand ergens in een andere map staat.
ja klopt hij vervangt een dak beugel van scs mmaar hoe kan ik m dan voor andere merken laten werken
Wat meer info mag best hoor
welke mod? Welke bar vervangt ie? De kans is trouwens groot dat je hem niet fatsoenlijk werkend kan krijgen voor andere trucks zonder het 3D model opnieuw te exporteren voor de andere trucks, vanwege verschillende posities.

Je kan ook zelf wat Def's maken en dan voor de bestemde truck's die jij wilt.
Zo heb ik de waeco standairco met twee luchthoorns uit de DAF XF 105 V1.0 mod
werkend gemaakt voor de r_cab_2009 en voor de 50Keda scania.
Maar zoals Calzone al zegt........dan komt in jouw geval de lichtbak waarschijnlijk op de verkeerde positie
Dan zal je hem moeten aanpassen in blender of zmod
Zo heb ik de waeco standairco met twee luchthoorns uit de DAF XF 105 V1.0 mod
werkend gemaakt voor de r_cab_2009 en voor de 50Keda scania.
Maar zoals Calzone al zegt........dan komt in jouw geval de lichtbak waarschijnlijk op de verkeerde positie
Dan zal je hem moeten aanpassen in blender of zmod
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Kan slotje op 

Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.