En ook de zijverlichting doet het niet meer iemand enig idee hoe dit kan?

Hoe bedoel je fake 1.4.3? Het is gewoon een beta versie die een aantal vervelende bugs fixt. Deze is offcieel door SCS op hun blog naar buiten gebrachtBart schreef:Welke nieuwe? De gewone 1.4.1 of die fake 1.4.3?
Klopt, ik zag hem op een andere site staan met een of ander zelf in elkaar gezet logootje. Ik zag hem niet op de normale site staan dus dacht dat het weer een wannabe-mod was...Calzone schreef:Hoe bedoel je fake 1.4.3? Het is gewoon een beta versie die een aantal vervelende bugs fixt. Deze is offcieel door SCS op hun blog naar buiten gebrachtBart schreef:Welke nieuwe? De gewone 1.4.1 of die fake 1.4.3?
@anderen: Dan ligt het waarschijnlijk aan de mod, is verder niks aan te doen.
En waar vind je die bushaltes dan want ik heb er nog geen enkel gezien eigenlijk ik heb ook 1.4DAFKE007 schreef:Ik vind de nieuwe patch wel mooi, de bushaltes maken het echter.
Maar ook de FFB.
Ik ben ook fan van de Iveco stralis Hi-Way, wat een lekkere auto
Dat is een kwestie van goed zoekenRSCA_1908 schreef:En waar vind je die bushaltes dan want ik heb er nog geen enkel gezien eigenlijk ik heb ook 1.4DAFKE007 schreef:Ik vind de nieuwe patch wel mooi, de bushaltes maken het echter.
Maar ook de FFB.
in amsterdam enzoRSCA_1908 schreef:En waar vind je die bushaltes dan want ik heb er nog geen enkel gezien eigenlijk ik heb ook 1.4DAFKE007 schreef:Ik vind de nieuwe patch wel mooi, de bushaltes maken het echter.
Maar ook de FFB.