@Bart en ik weet toch wel 100% zeker dat mijn truckshop het niet deed toen ik mijn mod erin plaatste. ik heb een nieuw game gestart en toen zag ik mooi alle lampjes verschijnen. ook al heeft hij de fout nu al gevonden, het dus het kan wel aan een nieuw game liggen. ik kan je verkeert begrijpen nu met deze reactie maar het is voor veel mods zeker geen onverstandig advies.Bart schreef:Nieuwe game starten heeft niets met een mod van deze soort te maken, erg onverstandig advies. Wellicht dat er bij jou nog iets anders veranderde waardoor het wel werkte.
Ik weet bijna zeker dat dit een conflict is met een andere mod. TC Megamod wellicht?
Achterbumper
- truckerfan
- Lid
Re: Achterbumper
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Ja maar ik ga geen nieuwe game aan maken hahaha
kost mij veel te veel tijd
Maar toch bedankt

Maar toch bedankt

Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Gr Powerboy
Gr Powerboy
Hallo
Ik ben er achter gekomen.
ik had zzzTC_Mega_Mod_V7.5.1_modifié_by_StAfFordShIrE ik had hem er uit gehaalt en toen werkte het spel niet meer.
Je moet dus bij al je vrachtwagens alle lampjes enzo er af halen, en dan kun je het andere mod er in zetten en Tc Mega mod verwijderen.
Maar het kost wel wat geld om alles te verbouwen
Iedereen bedankt die mij hier mee geholpen heeft
ik had zzzTC_Mega_Mod_V7.5.1_modifié_by_StAfFordShIrE ik had hem er uit gehaalt en toen werkte het spel niet meer.
Je moet dus bij al je vrachtwagens alle lampjes enzo er af halen, en dan kun je het andere mod er in zetten en Tc Mega mod verwijderen.
Maar het kost wel wat geld om alles te verbouwen

Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Gr Powerboy
Gr Powerboy
Klopt, maar ik vind dat ook erg logisch. Je hebt allerlei zaken in het spel zitten, die je plotseling verwijderd. het spel weet dan niet meer waar te zoeken en loopt vastPowerboy schreef:Hallo
Maar het kost wel wat geld om alles te verbouwen![]()

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Lijkt me opgelost
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |