ik zag laatst een mod voor volvo dt j de lichtbak en spatborden kon skinnen
heeft iemand nog een link daarvoor?
Groeten etskarst
volvo mod
Re: volvo mod
Voor de grille + achterste spatborden; Truck Shop addon 7.2
Lichtbak; volvo lightbox daltontune
Lichtbak; volvo lightbox daltontune
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
nee die bedoel ik niet het was een hele mod waar lichtbak en zo inzaten maar dat was een soort reworked volvo
en die truckshop waar je het altijd over hebt daar heb ik ook wel mee gereden maar ben daar niet zo kapot van
Groeten
en die truckshop waar je het altijd over hebt daar heb ik ook wel mee gereden maar ben daar niet zo kapot van
Groeten
Nee, de 7.2 is anders, die is echt alleen voor volvo en bevat alleen wat extra cabines enzo, geen sportvelgen en chromen tierlantijnenetskarst schreef:nee die bedoel ik niet het was een hele mod waar lichtbak en zo inzaten maar dat was een soort reworked volvo
Groeten

Die volvo rework ken ik inderdaad, maar daar is de lichtbak niet in meegenomen, de voorspatborden wel, in tegenstelling met die truckshop.
Maar er is niet goed op de kleuren gelet bij die rework. De kleuren van de aangepaste dingen zijn veel lichter als het origineel.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
oke heb ji dan een linkje voor die 7.2
end ie lichtbak is ook niet echt goed want dan kan ik geen dakbeugels meer kiezen