Dit bedoel ik dus, alleen dan dual ipv triple
[ VRAAG ] ETS2 op dual screen
-
- Lid
[ VRAAG ] ETS2 op dual screen
Ik zie in vele filmpjes dat het mogelijk is om Euro Truck Simulator 2 op een dual screen te activeren, nu is mijn vraag, hoe?

Re: ETS2 op dual screen
2 schermen op je PC aansluiten, ik gok dat je in ETS dan wel een resolutie kan kiezen voor de twee schermen.
minimaal 3 schermen is het beste, dan heb je geen dode hoek recht voor je neus 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Het kan zeker met 2 schermen, ik heb het is gedaan, maar omdat je het beste 3 schermen kunt hebben voor dit soort dingen, heb ik het uitgezet, je wordt er kots misselijk van
.
Als je een AMD/ATI videokaart hebt kan ik het je uitleggen hoe het moet. Heb je echter een Nvidea, dan kan ik je niet verder helpen.

Als je een AMD/ATI videokaart hebt kan ik het je uitleggen hoe het moet. Heb je echter een Nvidea, dan kan ik je niet verder helpen.
-
- Lid
Bedankt voor de antwoorden, ik heb het allemaal zitten te proberen en ik kreeg hem op 2 schermen maar het is inderdaad zwaar irritant, ik denk dat het een 3e scherm wordt
,
En ja ik heb AMD

En ja ik heb AMD

BoerTijger schreef:Bedankt voor de antwoorden, ik heb het allemaal zitten te proberen en ik kreeg hem op 2 schermen maar het is inderdaad zwaar irritant, ik denk dat het een 3e scherm wordt,
En ja ik heb AMD
Ik ook ben ook wel benieuwd

Nou het werkt iig als volgt:Wezlke schreef:BoerTijger schreef:Bedankt voor de antwoorden, ik heb het allemaal zitten te proberen en ik kreeg hem op 2 schermen maar het is inderdaad zwaar irritant, ik denk dat het een 3e scherm wordt,
En ja ik heb AMD
Ik ook ben ook wel benieuwd
- Zorg dat beide schermen op je videokaart zijn aangesloten.
- Open CCC (Catalyst Control Center) -> Kies het tab "AMD Eyefinity Multi-Display" en kies vervolgens voor "Create Eyefinity Display Group"
Verder volgt het zich redelijk vanzelf. Je kunt eventueel het nalezen in het engels op deze site: http://kylepolansky.blogspot.nl/2011/12 ... group.html
Hier staat tevens wat extra uitleg m.b.t. instellen.
Persoonlijk vindt ik het heel storend rijden, het spel is ook bedoeld voor 3 schermen en niet voor 2!
Re: [ VRAAG ] ETS2 op dual screen
maar daar rijd hij ook met 3
Re: [ VRAAG ] ETS2 op dual screen
Dat betekend echter niet dat het instellen van dualscreen rijden anders is dan met een tripple setup.tommus3 schreef:maar daar rijd hij ook met 3