convoi exceptionnel
-
- Lid
convoi exceptionnel
Weet iemand waar ik deze mod kan vinden convoi exceptionnel met vriendelijke groet Ruben
Re: convoi exceptionnel
Welke mod zoek je precies? Met zo'n algemene zoekterm kunnen we niets.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ah inderdaad. "Die convoi". Jij weet blijkbaar wel waar het om gaat. 

een beetje wel ja
ik lees en zoek zelf veel dingen op en probeer dan zo andere te helpen als het gaat maar zoals je wel weet en snapt bart lukt of kan het niet altijd 

met de vlam in de pijn 

-
- Lid
ja inderdaad die zoek ik weet iemand waar ik die kan vindenJordan schreef:een beetje wel jaik lees en zoek zelf veel dingen op en probeer dan zo andere te helpen als het gaat maar zoals je wel weet en snapt bart lukt of kan het niet altijd
Wat ik bedoel is; er zijn veel mods die kunnen lijken op "convoi exeptionnel".
Wat zoek je dan precies? Zoek je een bepaalde trailer die je gezien hebt? Of zoek je gewoon zwaartransporttrailers in het algemeen?
Wat zoek je dan precies? Zoek je een bepaalde trailer die je gezien hebt? Of zoek je gewoon zwaartransporttrailers in het algemeen?
Het is mij nu geheel duidelijk wat er bedoeld wordt.rubenkuijs schreef:ja inderdaad die zoek ik weet iemand waar ik die kan vindenJordan schreef:een beetje wel jaik lees en zoek zelf veel dingen op en probeer dan zo andere te helpen als het gaat maar zoals je wel weet en snapt bart lukt of kan het niet altijd
NOT

-
- Lid
zware vrachten transport en die band voor de truck waar op staat convoiHenkS1953 schreef:Het is mij nu geheel duidelijk wat er bedoeld wordt.rubenkuijs schreef:ja inderdaad die zoek ik weet iemand waar ik die kan vindenJordan schreef:een beetje wel jaik lees en zoek zelf veel dingen op en probeer dan zo andere te helpen als het gaat maar zoals je wel weet en snapt bart lukt of kan het niet altijd
NOT
- henkiehenk
- Lid
bedoel je zo iets

kan je het bestand isschien wel mailen of hier zetten ,,hoe dat moet moet ik nog ff bekijkenhoe dat wekt
Gr Henk

kan je het bestand isschien wel mailen of hier zetten ,,hoe dat moet moet ik nog ff bekijkenhoe dat wekt

Gr Henk