Je moet idd weer een nieuw profiel aanmaken. Staat er ook bij te lezen.Calzone schreef:Moet er voor V2.1 soms weer een nieuw profiel worden aangemaakt? ik zie namelijk wel 4 plaatsen in Spanje op de kaart, maar geen wegen er naar toe of vrachten erheen.
ETS 2 Europa Map.
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Re: ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Dan snap ik dit dus niet.....
Er zitten spaanse plaatsen in maar je kunt er helemaal niet komen?! Ik heb mijn profiel map weg gegooid uit de Mijn Documenten map en heb ook een nieuw profiel aan gemaakt maar kan er niet naar toe rijden en er zijn geen wegen op de kaart. Hoe kan dit?
Er zitten spaanse plaatsen in maar je kunt er helemaal niet komen?! Ik heb mijn profiel map weg gegooid uit de Mijn Documenten map en heb ook een nieuw profiel aan gemaakt maar kan er niet naar toe rijden en er zijn geen wegen op de kaart. Hoe kan dit?
kan je ook eens foto,s maken van je screens dan zijn er ?mensen die het herkennen
of weten wat er aan de hand is .
wat ik zou doen is :
gooi alle mods er uit !
start een nieuw profiel met alleen de tsm map 2.0
kijk wat er dan gebeurd !?
doe een rit naar engeland en dan zul je als het goed is ritten naar
het zuiden krijgen !
altans zo ging het bij mij !
succes !
of weten wat er aan de hand is .
wat ik zou doen is :
gooi alle mods er uit !
start een nieuw profiel met alleen de tsm map 2.0
kijk wat er dan gebeurd !?
doe een rit naar engeland en dan zul je als het goed is ritten naar
het zuiden krijgen !
altans zo ging het bij mij !
succes !
-
- Lid
Als je V2.0 gebruikt hoef je geen nieuw profiel aan te maken.Je moet alleen V2.0 vervangen voor V2.1 in je mod map.driverjan schreef:Je moet idd weer een nieuw profiel aanmaken. Staat er ook bij te lezen.Calzone schreef:Moet er voor V2.1 soms weer een nieuw profiel worden aangemaakt? ik zie namelijk wel 4 plaatsen in Spanje op de kaart, maar geen wegen er naar toe of vrachten erheen.
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
-
- Lid
ja dat heb ik allebei gedaan geupgrade naar 2.0a en compleet nieuwe versie. heb ook al zonder mods geprobeerd en alleen de 2.1 map maar werkt niet! Ik kan bij de start van een nieuw profiel ook de spaanse plaatsen niet zien bij het kiezen voor vestigingsplaats maar wel bij start van de game als ik op M druk om de kaart te openen zie ik wel de plaatsen maar geen wegen. De plaatsen liggen ook buiten de landkaart in zee...... Maar zal ets2 even compleet verwijderen en een herinstallatie doen!
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Dit is wat ik zie op de kaart.

Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 08 mar 2013, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: [ResizeImg][/ ResizeImg] graag gebruiken!
Reden: [ResizeImg][/ ResizeImg] graag gebruiken!
ik rij met versie 1.2.5.1.
ik heb de tsm map 2.1 geinstalleerd (met en zonder de 2.0 versie) nieuw profiel aangemaakt mod map is helemaal leeg op de 2.1 versie na,
en als ik opstart valt het spel uit.
en dit is het laatste uit het game tekstbestand:
00:00:56.425 : Map '/map/europe.mbd' loading started ....
00:00:56.457 : Unable to find unit: prefab.6bus
00:00:56.457 : Error loading map /map/europe.mbd
00:00:56.457 : exit
00:00:56.902 : [unit] File '/def/economy_data.sii', line 239:
00:00:56.902 : [unit] The unit 'economy.data.storage' of type 'economy_data' has no attribute named 'currency_code'.
00:00:56.902 : load_unit_tree() - Failed to load unit tree from file (/def/economy_data.sii)
weet iemand wat er fout is?
ik heb de tsm map 2.1 geinstalleerd (met en zonder de 2.0 versie) nieuw profiel aangemaakt mod map is helemaal leeg op de 2.1 versie na,
en als ik opstart valt het spel uit.
en dit is het laatste uit het game tekstbestand:
00:00:56.425 : Map '/map/europe.mbd' loading started ....
00:00:56.457 : Unable to find unit: prefab.6bus
00:00:56.457 : Error loading map /map/europe.mbd
00:00:56.457 : exit
00:00:56.902 : [unit] File '/def/economy_data.sii', line 239:
00:00:56.902 : [unit] The unit 'economy.data.storage' of type 'economy_data' has no attribute named 'currency_code'.
00:00:56.902 : load_unit_tree() - Failed to load unit tree from file (/def/economy_data.sii)
weet iemand wat er fout is?
wacht gewoon!!!
dat het defenitief klaar is met spanje
want jullie hebben nu van een litouwse website af en dat is niet echt betrouwbaar en totaal onbekend
dat risico neem je zelf
ik wacht gewoon dat het op deze website defenitief deel 3 klaar is dat is betrouwbaar en niet z,n litouwse website ets2.lt
is maar een tip!!!!
want jullie hebben nu van een litouwse website af en dat is niet echt betrouwbaar en totaal onbekend
dat risico neem je zelf
ik wacht gewoon dat het op deze website defenitief deel 3 klaar is dat is betrouwbaar en niet z,n litouwse website ets2.lt
is maar een tip!!!!
-
- Lid
Ik heb hem bij onze duitse buren gehaald.Hij werkt hier normaal.fredjes schreef:wacht gewoon!!!
dat risico neem je zelf
is maar een tip!!!!

Denk dat er 2 versies zijn ik heb een gefixte versie van V2.1.
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
Wat maakt het uit van welke website je een mod haalt? Die linken allemaal naar dezelfde downloadlink hoor
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...