Trailer Skinnen

Plaats reactie
Lagean
Lid
Lid

Re: Trailer Skinnen

Bericht door Lagean »

Bart schreef:Ligt eraan wat je aanpast. De meest veilige dingen om aan te passen zijn het gewicht en de naam ín het defbestand van de cargo (def/cargo/naam.sii) dus niet de naam van het bestand zelf ;)

En de skin van de trailer (.dds)

De rest zijn eigenlijk alleen maar links en verwijzingen naar andere bestanden en die moet je met rust laten. Trailermods zijn érg gevoelig, zeker standalone trailers.
Dank je Bart, ik denk dat ik het probleem inmiddels gevonden heb, vanavond weer ff verder prutsen :P

Wil in de pack van JTJ een paar trailerskins aanpassen, meer niet.
Lagean
Lid
Lid

Bericht door Lagean »

Ik krijg het toch niet helemaal voorelkaar, ik probeer dus een paar trailerskins aan te passen in de trailerpack van JTJ, als ik de skins aanpas krijg ik de pack niet meer aan de praat, dan doet hij het gewoon niet, als ik de bestandjes in het mapje company een scs bestand van maak werken die wel, alleen staan er in andere mapjes ook skins die ik graag wil blijven gebruiken, oa Post en Haveman. Zal vast liggen aan hoe ik het mapje archiveer, maar heb verschillende manieren geprobeerd, iemand enig idee wat ik fout doe.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Je moet de bestandsnamen, en ook de bestandextensies niet veranderen! Alleen de naam van de mod zelf moet je scs van maken.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Lagean
Lid
Lid

Bericht door Lagean »

Ik verander helemaal geen namen, dat is het juist. Als ik de pack uitpak dan verander ik dus de skin van een trailer, die sla ik dus op onder dezelfde naam, dan ga ik het bestand, die ik dus net heb uitgepakt weer archiveren met winrar, zip file , store en maak daar een scs bestand van.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

En je zet het bestand ook op exact dezelfde plek terug als waar het eerst stond? En je pakt álles weer in?
Lagean
Lid
Lid

Bericht door Lagean »

Bart schreef:En je zet het bestand ook op exact dezelfde plek terug als waar het eerst stond?
Hoe bedoel je dit precies, en ja ik pak alles weer in, dus het winrar bestand pak ik uit, dan krijg je een 1 map met submappen, die ene map pak ik weer in, dus alles moet daar in zitten.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Daar gaat het fout merk ik. Je moet niet die ene map inpakken, je moet die drie losse mappen inpakken in één bestand.

De volgorde ziet er bij jou zo uit;
-mod.scs/hoofdmap/3 mappen (def/vehicle/material)

Het moet er zo uitzien;
-mod.scs/3 mappen (def/vehicle/material)
Lagean
Lid
Lid

Bericht door Lagean »

Bart schreef:Daar gaat het fout merk ik. Je moet niet die ene map inpakken, je moet die drie losse mappen inpakken in één bestand.

De volgorde ziet er bij jou zo uit;
-mod.scs/hoofdmap/3 mappen (def/vehicle/material)

Het moet er zo uitzien;
-mod.scs/3 mappen (def/vehicle/material)
Ok dan gaat het daar waarschijnlijk fout, vanavond weer ff verder prutsen.

Wederom bedankt Bart :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”