Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Bart
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door Bart »

Dat gaat niet werken.
1. Zodra de DLC's uit gaan komen zullen mensen niet óók nog eens voor de multiplayer gaan betalen.
2. En zolang het team van de multiplayer geen toegang krijgt tot de source code houdt het sowieso op.

En deze twee punten vormen samen punt 3: Als men van plan is om met SCS-spullen geld te gaan verdienen krijgen ze never nooit de source code ter beschikking ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

De bovenstaande uitleg van Bart is duidelijk genoeg :)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Lagean
Lid
Lid

Bericht door Lagean »

Jammer dat de mp niet doorgaat, ik hoop wel dat ze dan nog met een update komen dat je je eigen trucks kunt tegen komen.
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

Zou het niet leuk zijn als je eigen opleggers kon kopen ofzo?? of als je met veeopleggers kon rijden, had me ook wel geinig geleken
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Jup vind ik ook vee transport zou leuk zijn bij aecres. (die boerderij in het spel?)En een skin die je er gewoon altijd achter hebt is leuk.. Zoals hualin gewoon dezelfde trailer.. ook lege kilometers enz.
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

eerlijk ik ben blij dat er geen MP komt. je moet even denken dat er steeds pipo's gaan zijn die dan gaan spookrijden, wegen blokkeren, je van de baan rammen etc... ik zag het al in SL hoe dat afliep. ik zou het in elk geval niet installeren.

de andere vernoemde mods ben ik wel voor te vinden.
bedrijfstrailers mooie skin mogelijkheden etc....
jztrucking
Lid
Lid

klopt, waarschijnlijk zal je dan door elkaar heen kunnen rijden maar de mp komt niet dus hoefen we niet meer te discussiëren. Ik hoop dat scs dat zelf gaat in programmeren ipv mods. :D
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ik heb TC Megamod, kan ik daar ook zlef dingen uit verwijderen, zoals de lichtbak van Scania en Volvo, wand dat zijn dingen die ik toch nooit gebruik. en als je dingen verwijdert moet je toch uit Tekstuur EN uit Def verwijderen?? of moet je uit nog meer dingen verwijderen?? alvast bedank
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
jztrucking
Lid
Lid

De lcihtbak van TC brand altijd toch? ook als je het licht uit hebt? anders heb ik iets verkeerd gedaan. ;)
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

truckboy6 schreef:ik heb TC Megamod, kan ik daar ook zlef dingen uit verwijderen, zoals de lichtbak van Scania en Volvo, wand dat zijn dingen die ik toch nooit gebruik. en als je dingen verwijdert moet je toch uit Tekstuur EN uit Def verwijderen?? of moet je uit nog meer dingen verwijderen?? alvast bedank
In principe hoef je alleen de def te verwijderen. Dit zorgt ervoor dat het spel de bestanden niet meer ziet en ze gewoon voor spek en bonen in de map zitten. Het enige voordeel wat je ermee zou kunnen halen is meer schijfruimte haha
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”