Farm Trans skin
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Farm Trans skin
Het is toch het belangrijkste dat ze er blij mee zijn of niet??
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

ja tuurlijk maar er zijn volgens mij mense die begrijpen niet dat je als zeg maar skinner geen tijdt meer hebt om een zelf eve lekker tegamen die van wierda ben ik ook bijna 3 dage zoet mee geweest en dan komt een buiten staander het eve afzieke sorry maar dan mag hij zich nu gaan bewijse
ja tuurlijk maar er zijn volgens mij mense die begrijpen niet dat je als zeg maar skinner geen tijdt meer hebt om een zelf eve lekker tegamen die van wierda ben ik ook bijna 3 dage zoet mee geweest en dan komt een buiten staander het eve afzieke sorry maar dan mag hij zich nu gaan bewijse
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ja dat snap ik!.
Maar nu weer B.O.T
Maar nu weer B.O.T
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Rustig aan heren.
Hij gaf enkel maar tips om jou (de skinner) aan te wijzen die hij eventueel kan verbeteren van de skin.
Ik persoonlijk heb zulke meningen graag, al lijkt het kritisch maar zo kan ik altijd verbeteren in men skin werken.
Btw even om hierop te komen, zelf hoeft hem niets te bewijzen als je even goed gekeken hebt op het forum staan er bewijzen zat.
Hij gaf enkel maar tips om jou (de skinner) aan te wijzen die hij eventueel kan verbeteren van de skin.
Ik persoonlijk heb zulke meningen graag, al lijkt het kritisch maar zo kan ik altijd verbeteren in men skin werken.
Btw even om hierop te komen, zelf hoeft hem niets te bewijzen als je even goed gekeken hebt op het forum staan er bewijzen zat.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Ja klopt, waar blijft ook nog een hoorn en airco!Bart schreef:mag ik zeuren?
lettertypes kloppen niet
logo zit niet helemaal goed
er zit een zwart vak om de griffioen
Die officele volgen niet zelfde.