Update komt binnen twee weken als alles goed gaat.
de oudere versie 1.5 werkt met nieuwe patch. Dus de komende zal ook geen problemen hebben
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
Hallo,
Wanneer komen er weer foto's van de map waar jullie mee bezig zijn want zie een heletijd geen foto's meer groetjes v8power
Wanneer komen er weer foto's van de map waar jullie mee bezig zijn want zie een heletijd geen foto's meer groetjes v8power
Volgende week woensdag komen er weer pics van mij.
Ik verwacht dit weekend weerv8power schreef:Hallo,
-
- Lid
Ik krijg deze map niet aan de gang op 1.3.1 (Steam versie).
Zodra ik een nieuw profiel aanmaak dan krijg ik de loading screen en wordt ik terug gegooid naar de profiel lijst.
Ik kom dus niet in de headquarters keuze kaart....
Zodra ik een nieuw profiel aanmaak dan krijg ik de loading screen en wordt ik terug gegooid naar de profiel lijst.
-
- Lid
Nvm, blijkbaar overschrijven van je oude profiel borks the gamePhoenix_the_II schreef:Ik krijg deze map niet aan de gang op 1.3.1 (Steam versie).

Het is Borg..... "Resistance is futile" 

Is goed hoor

De map werkt ook gewoon super in 1.3
Maar mooi helling hebben jullie ingestopt dat krijgt gewoon een scania 4x2 met 420pk`s gewoon stil de autobahn met 23ton er achter.
Kruipen omhoog met 25km/u:P in zesde versnelling, ga zo door met zulke dingen vindt mooi uitdaging.
Maar mooi helling hebben jullie ingestopt dat krijgt gewoon een scania 4x2 met 420pk`s gewoon stil de autobahn met 23ton er achter.
Kruipen omhoog met 25km/u:P in zesde versnelling, ga zo door met zulke dingen vindt mooi uitdaging.
-
- Lid
Kan aan mijn ogen liggen
maar ik vind de graphics minder na de update
maar ik zeg al kan aan mij liggen beetje kieskeurig
viel gewoon op
Gerard

maar ik zeg al kan aan mij liggen beetje kieskeurig
viel gewoon op
Gerard