[ VRAAG ] binnenverlichting
Re: [ VRAAG ] binnenverlichting
ik heb alleen skin derin meer niet kwa vervangende mods voor scania maar ik zal proberen en die mod staat hier op forum toch
ik geef het op hij werkt nog niet gedaan wat jij zei geprobeerd die andere voor roodlicht geprobeerd maar niks werkt
wacht wel tot der nog meer komen dan zie ik wel verder
ieder geval bedankt voor de hulp

ieder geval bedankt voor de hulp

Ik rij MAN en die werkt prima, rood gebruik ik niet meer, lijkt wel een bordeel.
Probeer eens een DAF?
Probeer eens een DAF?

jij bedoelt een daf rije of die dafverlichting derin dat heb ik al geprobeerd maar die werkte niet? maar hij vervangt niks toch?
ps rood heb je gelijk in ik wil ook blauw
ps rood heb je gelijk in ik wil ook blauw
Ja, een DAF rijden dan de Daf XF by joggi.scs er in,
als je een Scania rijd plaats je de scania NewR730by joggi.scs, (alleen NewR730 ?)
en als je een MAN rijdt plaats je de MAN TGX Interior Licht.scs.
Wil je rood licht plaats je rood Interieur licht by_Mvos97.scs er onder in je mod map.
En wil je nog een andere kleur, of feller of juist minder fel licht plaats je de Interior Licht farben wechseln by joggi.scs,
maar dan moet je die zelf aanpassen.
als je een Scania rijd plaats je de scania NewR730by joggi.scs, (alleen NewR730 ?)
en als je een MAN rijdt plaats je de MAN TGX Interior Licht.scs.
Wil je rood licht plaats je rood Interieur licht by_Mvos97.scs er onder in je mod map.
En wil je nog een andere kleur, of feller of juist minder fel licht plaats je de Interior Licht farben wechseln by joggi.scs,
maar dan moet je die zelf aanpassen.