[ VRAAG ] slaagt vast na verweideren truck mod

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
dave1978
Lid
Lid

[ VRAAG ] slaagt vast na verweideren truck mod

Bericht door dave1978 »

ik had dus nee truckmod geplaats van nee s.verbeek nu toch beslist in eigen ontwerp te rijden en dus verwijdert. als ik nu opstart en hij laad mijn profiel slaagt het spel vast. als ik de mods terug plaats dan is eer niks aan de hand. iemand raad

mvg dave

ps nieuwe speler van dit spel zonder ervaring
Calzone
Lid
Lid

Re: slaagt vast na verweideren truck mod van s.verbeek

Bericht door Calzone »

Eerst alles uit de mod verwijderen, eventueel trucks die je hebt gekocht met die mod verwijderen en dan pas de mod uit je mod folder halen.
dave1978
Lid
Lid

Bericht door dave1978 »

Calzone schreef:Eerst alles uit de mod verwijderen, eventueel trucks die je hebt gekocht met die mod verwijderen en dan pas de mod uit je mod folder halen.
had dus die truck verkocht zodat ik geen truck meer had behalve eene voor iemand in dienst dan de mod verwijdert en terug opgestart en terug sloeg hij vast.

dan zelf een truck terug gekocht maar een daf want al de scania's waren verbeek uitvoeringen, bij de dealer en terug afgesloten dan de mods verwijdert van verbeek en opgestart yes hij starte op dus ik terug naar scania dealer om daf in te ruilen en een dikke v8 topline te kopen en tijdens het laden sloeg ie terug vast. misschien alle mods verwijderen

mvg dave
dave1978
Lid
Lid

Bericht door dave1978 »

ok in orde gekregen bedankt voor de reactie's
dave1978
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] slaagt vast na verweideren truck mod

Bericht door dave1978 »

blijkbaar blijft hij toch vastslagen kan zelfs de truck die ik nu nog over heb met mods niet verkopen want dan slaagt hij vast
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”