een vraag aan Bart of aan iedereen die dit aan kan passen.
in de Truck Shop V3 edited version zitten onder andere knipper of flitslichten die je in de grill of op de spiegel kan plaatsen.
ik gebruik ook de Anbauteile_Mega-Mod_by_TC V9 en de scania light tuning mod v0.2.1.
deze 3 gaan niet samen.
is het mogelijk om de truck shop zo leeg te halen dat alleen de knipper / flistlichten overblijven de gewone en de leds.?
en gaan dan deze 3 wel samen?
of heeft er iemand een andere suggestie.
Truck Shop V3 edited version
Re: Truck Shop V3 edited version
Als ik het op andere forums goed begreep zijn het juist de smalle lange leds die problemen geven met andere mods.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
dank je wel dan is er niks aan te doen en werkt het niet.Bart schreef:Als ik het op andere forums goed begreep zijn het juist de smalle lange leds die problemen geven met andere mods.
einde verhaal.
een ideaal zou zijn om alle tuning mods over de hele lijn bij elkaar te nemen en samen te voegen tot één grote truckshop.
alles mooi bij elkaar gezet en soort per soort. zo heb je geen verschillende vechtende mods meer
alles mooi bij elkaar gezet en soort per soort. zo heb je geen verschillende vechtende mods meer
Dat is toch de ideale wereld van M<ln>r kaas?LRT schreef:een ideaal zou zijn om alle tuning mods over de hele lijn bij elkaar te nemen en samen te voegen tot één grote truckshop.
alleen jammer dat ze dan versie 4 ,5 en 6 gelocked hebben
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Idd, vanaf de versie 4 zijn deze beveiligd met een wachtwoord, wat ik zelf ook jammer vind omwille ik men mega mod zelf aanpas met bepaalde dingen die ik zelf interessant vind.
Voor de topic starter, als je enkel de leds (zowel de gewone/knipper/flitsers) wil hebben van truckshop V3, het is mogelijk om deze bij je megamod toe te voegen.
Zelf heb ik het ook gedaan en werkt perfect, al moet er wat 1 en ander aangepast worden in de addon_hookup def bestand van je mega mod.
Voor de topic starter, als je enkel de leds (zowel de gewone/knipper/flitsers) wil hebben van truckshop V3, het is mogelijk om deze bij je megamod toe te voegen.
Zelf heb ik het ook gedaan en werkt perfect, al moet er wat 1 en ander aangepast worden in de addon_hookup def bestand van je mega mod.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
AHA heel erg goed nieuws , is die aanpassing door te mailen?jbsystems schreef:Idd, vanaf de versie 4 zijn deze beveiligd met een wachtwoord, wat ik zelf ook jammer vind omwille ik men mega mod zelf aanpas met bepaalde dingen die ik zelf interessant vind.
is het een tekstbestandje of is het niet zo gemakkelijk.
als je wilt mag je me een PM sturen zodat ik m`n mailadres kan doorgeven.
en anders kan je hier misschien een link maken zodat anderen er ook plezier van hebben.
ik wacht af en hoor het wel. ( spannend )
willy1962 schreef:AHA heel erg goed nieuws , enkel de leds (zowel de gewone/knipper/flitsers) daar gaat het omjbsystems schreef:Idd, vanaf de versie 4 zijn deze beveiligd met een wachtwoord, wat ik zelf ook jammer vind omwille ik men mega mod zelf aanpas met bepaalde dingen die ik zelf interessant vind.
is die aanpassing door te mailen?
is het een tekstbestandje of is het niet zo gemakkelijk.
als je wilt mag je me een PM sturen zodat ik m`n mailadres kan doorgeven.
en anders kan je hier misschien een link maken zodat anderen er ook plezier van hebben.
ik wacht af en hoor het wel. ( spannend )
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Aub => http://www.mediafire.com/?jdokt5qxbtviaty
Ik heb enkel de Leds van de truck shop v3 toegevoegd in de Anbauteile_Mega-Mod_by_TC.
Daar zitten dus de leds / flitser / knipper / rem en achteruit lichten in
Samen met nog enkele paar kleine zaken, zoals extra tuning opties voor de Actros MP4.
Ik heb enkel de Leds van de truck shop v3 toegevoegd in de Anbauteile_Mega-Mod_by_TC.
Daar zitten dus de leds / flitser / knipper / rem en achteruit lichten in

Samen met nog enkele paar kleine zaken, zoals extra tuning opties voor de Actros MP4.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust