deze bus zit niet in de map, maar in patch 1.2.5 van ETS2 zelf, update je ETS zelf eensxander1986 schreef:Kan het zijn dat bij de 1.5 versie de ai bus niet meer word toegevoegd? Ik heb alle Mods er uit gegooid behalve de 1.5 versie en nog steeds geen bus te zien.
ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Mooie screens
Op naar Zuid Frankrijk zal het zeker niet lang meer duren voordat Spanje erin komt
Xander Ik heb gewoon een bus als AI

Xander Ik heb gewoon een bus als AI
-
- Lid
Die heb ik! Kan het helpen om ETS opnieuw te installeren?Tasmanian_Devils_Bro schreef:deze bus zit niet in de map, maar in patch 1.2.5 van ETS2 zelf, update je ETS zelf eensxander1986 schreef:Kan het zijn dat bij de 1.5 versie de ai bus niet meer word toegevoegd? Ik heb alle Mods er uit gegooid behalve de 1.5 versie en nog steeds geen bus te zien.
Wij bouwen de map met google maps eronder. Je krijg dus de echte wegen.roylabruyere schreef:Prachtige screens!
Een klein dingetje, letten jullie er wel op dat de snelwegen niet zoveel bochten bevatten als in de standaard ETS map?
Voor de rest echt top werk. Heel veel succes met de map!
De map is niet het probleem met de bus. waar het hem wel in zit geen idee als je wel de 1.2.5 versie heb.xander1986 schreef:Kan het zijn dat bij de 1.5 versie de ai bus niet meer word toegevoegd? Ik heb alle Mods er uit gegooid behalve de 1.5 versie en nog steeds geen bus te zien.
back on topic verder
voila ,mijn gedachtrick728 schreef:Zeik toch niet eens zo over die updates en dat je opnieuw moet beginnen wees blij dat mensen mappen maken voor ets2.
gaaaaaaaaz
Nog een screentje van Orleans,
Edit
Edit
Laatst gewijzigd door rick728 op vr 25 jan 2013, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.

even de screen van rick werkend gemaakt
Thnx man!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ziet er zeer goed uit ! 

--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------