ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
In de nieuwe steden zitten wel tankstations, in de oorspronkelijke steden is dit niet gedaan, waarschijnlijk vanwege ruimte tekort 

daar kan je ook laden en lossenChris_ibanez schreef:Mooi dat Vliegveld in Romekan je daar dan ook laden en lossen ?
- biochazard
- Lid
breid je garage uit naar 5 plaatsen en je kan goedkoper tankenhenkiehenk schreef:Komt er in de steden waar je kan lossen of laden ook een tankstation ,,nu is er van alles ,,hotel,,garage,,vrachten,,werving kantoor ,,,truck dealers ,,maar ff tanken ,,nee dus en dat is wel jammer vind ik ,,kweet niet hoe anderen daar over denken

SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Je hebt geen tankstation nodignom te kunnen tanken, dat kan gwn als een mapper er een service neerzet. dan heb je alleen dan symbooltje.
-
- Lid
Dat kan, maar lijkt mij niet heel realistisch eruitzien.rick728 schreef:Je hebt geen tankstation nodignom te kunnen tanken, dat kan gwn als een mapper er een service neerzet. dan heb je alleen dan symbooltje.
-
- Lid
Wordt echt mooi zo te zien! Ga zo door en ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat

tja daar heb je een punt . dit is een gemiste kans.henkiehenk schreef:Komt er in de steden waar je kan lossen of laden ook een tankstation ,,nu is er van alles ,,hotel,,garage,,vrachten,,werving kantoor ,,,truck dealers ,,maar ff tanken ,,nee dus en dat is wel jammer vind ik ,,kweet niet hoe anderen daar over denken
gaaaaaaaaz
-
- Lid
zoals al geschreven, als je de grootste garage hebt kan je in de stad tanken, dan is een tankstation in de stad overbodig, het is eigenlijk een beetje dubbel.
Tegen dat je in verschillende steden deze garage hebt duurt dan ook weer lang en in die tijd is de aanwezigheid dan weer welkom.
Langs de andere kant, draait alles weer om planning, moet ik nu tanken of kan ik afleveren en bij de volgende rit gauw tanken in één de tankstations je tegenkomt langs de autostrade.
Het hoort allemaal bij "het gemak" die de speler wil/verwacht.
Tegen dat je in verschillende steden deze garage hebt duurt dan ook weer lang en in die tijd is de aanwezigheid dan weer welkom.
Langs de andere kant, draait alles weer om planning, moet ik nu tanken of kan ik afleveren en bij de volgende rit gauw tanken in één de tankstations je tegenkomt langs de autostrade.
Het hoort allemaal bij "het gemak" die de speler wil/verwacht.
-
- Lid
ik vind wel dat jullie zeiken over dat opnieuw beginnen. dan wacht je toch lekker tot dat ie helemaal af is 

Volgens mij is er al veel eerder (bij de eerste release) gezegd dat je alleen opnieuw hoeft te beginnen als je de nieuwe map installeert.
Bij updates van die map hoef je niet opnieuw te beginnen.
Bij updates van die map hoef je niet opnieuw te beginnen.