Dat de game niet op tijd gereleased zou worden had ik al lang verwacht.

Er is immers geen één truckgame die precies op tijd de eerste releasedatum heeft gehaald.

hoe doe je die 2 standen van de ruitewissers dan in ets?peggy schreef:dat ze de ruitwisser in 2 standen doe 1gewone stand en 2 snel stand die we nu al kennen van eurotruck
en ook de verkeer lichten beter laat de werken niet van rood naar oranje en dan naar groen maar van rood naar groen en de borden van de autosnelweg beter zien de nummer van de autosnelweg bijvr berlin e30 dat die borden ziet lans de autosnelweg zo dan was mijn idee voor de nieuwe game we zien wel wat er in komt
Niet.strangerberry schreef:hoe doe je die 2 standen van de ruitewissers dan in ets?peggy schreef:dat ze de ruitwisser in 2 standen doe 1gewone stand en 2 snel stand die we nu al kennen van eurotruck
en ook de verkeer lichten beter laat de werken niet van rood naar oranje en dan naar groen maar van rood naar groen en de borden van de autosnelweg beter zien de nummer van de autosnelweg bijvr berlin e30 dat die borden ziet lans de autosnelweg zo dan was mijn idee voor de nieuwe game we zien wel wat er in komt