We zijn momenteel nog druk aan het testen voor de aankomende patch.
De laatste tijd (3-4 dagen) heeft SCS Sotware aangegeven bij de bèta, vele (30-40 stuks) aan fixes toegepast.
Dit is natuurlijk een hele hoop. Wacht dus geduldig.
Ik denk persoonlijk dat het nog wel even duurt ivm de nieuwe toegevoegde functies die nog niet volledig werken...
Euro Truck Simulator 2
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
@ ETS rijder :
1 : Bedankt voor de verduidelijking, is er veel veranderd aan het verkeer ? Of mag U daar niks over zeggen ?
2 : Versta mij niet verkeerd hé, ik wacht geduldig af en wil SCS niet opjagen, respect voor hun werk ze kunnen ook gewoon zeggen van speel de game maar hoe die is, SCS blijft tenminste aan de game werken.
Grtz,
Jens.
1 : Bedankt voor de verduidelijking, is er veel veranderd aan het verkeer ? Of mag U daar niks over zeggen ?
2 : Versta mij niet verkeerd hé, ik wacht geduldig af en wil SCS niet opjagen, respect voor hun werk ze kunnen ook gewoon zeggen van speel de game maar hoe die is, SCS blijft tenminste aan de game werken.
Grtz,
Jens.
Komt er in de volgende patch ook nog meer steden bij enz??.
Er zijn diverse bugs in het verkeer opgelost, echter betwijfel ik of jullie hier iets van merken... Voornamelijk bugs waarvan de meeste hier niet op de site gemeld zijn.
Verder komen er, zoals het er nu voor staat geen nieuwe steden bij.
Verder komen er, zoals het er nu voor staat geen nieuwe steden bij.
Zoals de bug dat er voor je op de snelweg als bij toverslag een auto verdwijnt?
Tsja, was niet te reproduceren en aan een foto van een lege snelweg met de mededeling dat er toch echt een auto reed heb je ook weinig....
Tsja, was niet te reproduceren en aan een foto van een lege snelweg met de mededeling dat er toch echt een auto reed heb je ook weinig....

Tja dat wordt lastig, als het te reproduceren zou zijn zou je er een filmpje van kunnen maken.HenkS1953 schreef:Zoals de bug dat er voor je op de snelweg als bij toverslag een auto verdwijnt?
-
- Lid
Kunnen auto's met de patch eindelijk normaal invoegen?
die gene die op mijn vraag hebben beantwoord thx voor de reactie heeft toch wat duidelijkheid nu
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

Gaan de spoorbomen wel eens dicht in ets2? En dan doel ik op de ongemodde versie.
- jarnelieftink13
- Lid
jaMartijnn schreef:Gaan de spoorbomen wel eens dicht in ets2? En dan doel ik op de ongemodde versie.
ether piraten aan de macht