Ik zit net naar het laatste bericht te kijken over de patch van ETS2 en er borrelt bij mij een vraag op. Ik zie bij gameplayopties de twee opties: "automatische vertrager" en "automatische motorrem". Zit daar een verschil tussen?!?!

1; "realistic physiscs mod" (laatste versie is 1.6)mvos97 schreef:vraagje weten jullie in welke mods deze dingen zitten??
- cabine meer beweegt (vering)
- scania gril en dan kiezen welke kleur die heeft?
Oke zeer bedanktBart schreef:1; "realistic physiscs mod" (laatste versie is 1.6)mvos97 schreef:vraagje weten jullie in welke mods deze dingen zitten??
2; in één van mijn skinpacks (op dit forum bij downloads)
Kan de eerste niet vindenBart schreef:1; "realistic physiscs mod" (laatste versie is 1.6)mvos97 schreef:vraagje weten jullie in welke mods deze dingen zitten??
Heb hier de link voor je.mvos97 schreef:Oke zeer bedanktBart schreef:1; "realistic physiscs mod" (laatste versie is 1.6)mvos97 schreef:vraagje weten jullie in welke mods deze dingen zitten??
Zal nog wat tijd nodig hebben als ik de features in de beta versies nu zie, nog aardig wat te fixen hier en daarajaxscaniafan schreef:wanner komt de volgende patch?