Zijn jullie nou te belazerd om even de zoekfunctie te gebruiken?
http://www.trucksimulators.nl/forum/dow ... r_ets2.pdf
Beginnen met skinnen
Re: Beginnen met skinnen
heb ik gedaan 

- Dennis[DAFNL]
- Lid
ja maar die staat helemaal nergens in geen een map en als ik de alle mappen doorzoek met de zoek functie kan ik ook niks vindenKobus Post schreef:Goed kijken, er zijn er namelijk twee: base.scs & base_cfg.scs. Je moet base.scs hebben
Niet Lullen Maar Brullen!!!
Als je het spel standaart hebt geïnstalleert staat de "base.scs" hier "C:\program files (x86)\euro truck simulator 2\base.scs"

- truckerfan
- Lid
Als ik de scs extractor gebruik, dan komt er te staan in mijn CMD: apparaat is nog niet klaar. weet iemand waar dat aan kan liggen?
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
-
- Lid
Je moet dat bestand niet uitvoeren door erop te klikken, maar via de commandline.
Wat je ook kan doen is scs_extractor naar het bureaublad kopiëren (snelkoppeling aanmaken), dan de snelkoppeling aanpassen en "base.scs base" toevoegen aan het doelpad. Dan kun je gewoon de snelkoppeling uitvoeren en hoef je niet via de commandline naar de map te navigeren.
Wat je ook kan doen is scs_extractor naar het bureaublad kopiëren (snelkoppeling aanmaken), dan de snelkoppeling aanpassen en "base.scs base" toevoegen aan het doelpad. Dan kun je gewoon de snelkoppeling uitvoeren en hoef je niet via de commandline naar de map te navigeren.
download dat progje wat ik geupload heb en je hoeft niks in te tikken,alleen op zoeken zoals je gewend bent en de rest gaat vanzelf.
Als ik bij cmd in typ ''cd euro truck simulator 2''
Staat er: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Ik heb wel gewoon daar voor ''cd\'' en ''d:'' ingetypt zodat ik naar drive D ben gegaan.
Kan iemand helpen?
Staat er: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
Ik heb wel gewoon daar voor ''cd\'' en ''d:'' ingetypt zodat ik naar drive D ben gegaan.
Kan iemand helpen?
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Dan staat euro truck niet in de schijf denk ik.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Hij staat wel gewoon op de schijf C en ook in program files (x86)