Truckerthom schreef:doordat mensen nu mods zijn gaan sprijden gaan ze al hun volgende mods prive houden, aka ze stoppen met nieuwe dingen voor anderen te maken.
Waar haal je dat idee vandaan? Als dat echt zo was, waarom heeft ie dan nu alle mods privé gemaakt? Als je doelt op "Author: Ghosttruck" op ets2.lt, dat betekent alleen maar dat Ghosttruck de mod heeft gemaakt, niet dat hij hem heeft ge-upload.
Calzone schreef:Waar haal je dat idee vandaan? Als dat echt zo was, waarom heeft ie dan nu alle mods privé gemaakt? Als je doelt op "Author: Ghosttruck" op ets2.lt, dat betekent alleen maar dat Ghosttruck de mod heeft gemaakt, niet dat hij hem heeft ge-upload.
Calzone schreef:Waar haal je dat idee vandaan? Als dat echt zo was, waarom heeft ie dan nu alle mods privé gemaakt? Als je doelt op "Author: Ghosttruck" op ets2.lt, dat betekent alleen maar dat Ghosttruck de mod heeft gemaakt, niet dat hij hem heeft ge-upload.
als je op z'n forum kijkt heeft hij heel duidelijk gezegt, omdat mensen zijn gaan sprijden en we daar zat mee zijn, gaan we nu de volgende mods prive houden en niet meer voor publiek.
en de mods van hun nu blijven alleen op hun site te downloaden.
Dat kan misschien wel zo zijn, maar als hij enkel op zijn forum meld dat het niet verspreid mag worden, weet ik dat ook niet.
Ik vond het zelfs helemaal niet op z'n forum, dus hier had ik totaal geen weet van. Oké, ik weet het wel omdat het hier is vermeld geweest. Maar hier ging het al snel over tot een discussie over mods openbaar te maken en net over het belangrijkste stuk moet ik hebben overgekeken.
Maar ondertussen wordt de link wel nog volop verspreid over het internet, als hij niet wil dat het nog verder wordt verspreid moest hij het in eerste instantie niet openbaar maken, of een private download maken.
Hij weet dat die link wordt verspreid, dus dan zou je misschien denken dat hij die download dan gewoon offline zet. Dus dat klopt ook niet echt als je het mij vraagt...
Of voor jezelf houden en aan iemand geven die je persoonlijk kent.
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport