ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
geduld Ets freak, wanneer hij af is komt hij wel
is nog niet bekend.ets_freak schreef:en is er al bekend waneer die update komt of nog niet want ben wel benieuwd hoe het er uit ziet in de game![]()
![]()
dit weekend zijn wel weer de eerste testen. en komen er screens
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ben heel benieuwd naar die screens!
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

-
- Lid
Laden bij Airport is wel een erg leuk idee dat scs daar niet op komt
en eindelijk meer in Frankrijk lekker naar de zon 

Nee, weet ik. Maar het gaat me irriteren als ik een leuke vracht zie en dat ik dan moet afhaken omdat ie naar Afrika gaat.wkt schreef:nee die is er niet. maar je hoef ook helemaal niet naar afrika.Verenzak schreef:Is er ook een versie zonder Afrika? Want die hoef ik er niet bij.
Nothingo veryo specialo.
Ik heb de map nog niet gedownload omdat er veel bugs in zouden zitten.
Zij die echt zo erg dat je ritten moet laten zitten ? Niet dat je zomaar een onzichtbare muur tegenkomt en je truck 50 % schade heeeft.
Zij die echt zo erg dat je ritten moet laten zitten ? Niet dat je zomaar een onzichtbare muur tegenkomt en je truck 50 % schade heeeft.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
-
- Lid
Coen, er is maar 1 stuk tussen Algiers en Batna dat ik nog niet gereden heb, alle andere wegen van de trucksim map heb ik al bereden en hier zijn geen noemenswaardige bug te vinden waar veel schade komt.
De schade die ik ginder heb is meestal omdat ik men bochtwerk niet goed doe.
Je weet niet wat je mist
Ik heb daarjuist een rit afgewerkt van Aberdeen naar Batna, 2x de overzet, totaal met overzet bij over de 3000km, mooi som aan verdiend en dan ook nog de xp, laat die ritten maar komen
De schade die ik ginder heb is meestal omdat ik men bochtwerk niet goed doe.
Je weet niet wat je mist
Ik heb daarjuist een rit afgewerkt van Aberdeen naar Batna, 2x de overzet, totaal met overzet bij over de 3000km, mooi som aan verdiend en dan ook nog de xp, laat die ritten maar komen
-
- Lid
Ik vindt het kwa bugs wel mee vallen ze hebben echt goed hun best gedaan om de meeste bugs weg te halen
Chris_ibanez schreef:Ik vindt het kwa bugs wel mee vallen ze hebben echt goed hun best gedaan om de meeste bugs weg te halen

Er zijn andere mappen waar het vele vele malen erger is.
mooie Frankfurt Flughafen! mss een idee ook voor Schiphol? zou wel vet zijn en mss enschede