Volvo 8x4
Re: Volvo 8x4
op die ene site ben ik ook lid en member geworden ik kan nu ook heel veel mooie mods downloaden maar linken mag ik niet weg geven dus doe ik dat ook niet. maar je moet een account maken en vragen of je member mag worden dan kun je aan die volvo komen 

- daftruck
- Lid
- Contacteer:
hoe heet die site dan kan hem echt niet vinden
stuur anders maar via pm
gr daftruck
stuur anders maar via pm
gr daftruck

a JUMBO supermarkten driver
ACTIE IN DE TRANSPORT
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Het is inderdaad een hele toer om die site te vinden ben net ook even bezig geweest
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ik nog steeds niet ..
Begin mij hoop een beetje te verliezen..
Begin mij hoop een beetje te verliezen..
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Bart schreef:Belachelijk, al dat gedoe. Zo begint het in veel gevallen. Laat ze toch lekker op hun forumpje geheimzinnig zitten doen. Stelletje omhooggevallen egoïsten...
Als je het eens bent met Bart zeur je net zo goed.devon152 schreef:Bart ben het met je eens
- Dannyboy1861995
- Lid
Google het zwart gedrukte text in HenkS post op pagina 3.
Zo heb ik hem gevonden.
Het stukje
forum van TC en Ghosttruck
Zo heb ik hem gevonden.
Het stukje
forum van TC en Ghosttruck
Hella Holla Baby Cola!
Hoi, ik denk dat ieder die de auto's en andere mods willen nu wel echt aan het zoeken geweest zijn, degene die hem niet hebben gevonden kunnen me een pm sturen, tenslotte mag ik hier geen link naar een andere website of forum plaatsen.
Tenslotte moet je zelfde rest doen om er te kunnen downloaden en modverzoekjes in te dienen, en ook al mag de mods of downloadlinks niet verspreiden, er staat nergens op hun forum dat die url een geheime ontmoetinggsplaats is.
Dan nog even terugkomen op het feit dat ze niet willen dat hun producten overal te downloaden zijn, volgens mijn bescheiden mening doen ze dat om niet op diverse fora ondersteuning te hoeven bieden zoals andere mod- en skinmakers wel doen. En ondersteuning bieden ze, ze zijn dagelijks op het forum aanwezig en zover ik kan zien worden alle vragen netjes en serieus afgehandeld op een vriendelijke manier. Eigenlijk zijn ze volgens mij juist professioneel bezig door op een centrale plek service te bieden.
Tenslotte moet je zelfde rest doen om er te kunnen downloaden en modverzoekjes in te dienen, en ook al mag de mods of downloadlinks niet verspreiden, er staat nergens op hun forum dat die url een geheime ontmoetinggsplaats is.

Dan nog even terugkomen op het feit dat ze niet willen dat hun producten overal te downloaden zijn, volgens mijn bescheiden mening doen ze dat om niet op diverse fora ondersteuning te hoeven bieden zoals andere mod- en skinmakers wel doen. En ondersteuning bieden ze, ze zijn dagelijks op het forum aanwezig en zover ik kan zien worden alle vragen netjes en serieus afgehandeld op een vriendelijke manier. Eigenlijk zijn ze volgens mij juist professioneel bezig door op een centrale plek service te bieden.

-
- Lid
doordat mensen nu mods zijn gaan sprijden gaan ze al hun volgende mods prive houden, aka ze stoppen met nieuwe dingen voor anderen te maken.