het lukt mij niet om een plaatje in te voegen,
maar in villach de boogweg achter de reparatie garage en de spar langs die is niet zichtbaar op je navigatie.
zo gauw je villach binnenkomt rechtsaf.
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
dat zullen we er nog inbouwen. we zijn eerst de basis aan het neerleggengerben272 schreef:Ik heb ook een vraagje, je hebt op de snelweg ook borden naast de weg, maar die zie ik nooit. hoe kan dat? en ook geen kilometers op de borden.
(PS: hoort misschien in ander topic, maar antwoordt asjeblieft)
en werkt hetwilly1962 schreef:vraagje : kan je de portsmod gebruiken in de europa map?
of krijg je dan een crash.
ik moest al door een andere mod opnieuw beginnen
dus ik denk vraag het eerst maar even.
laat maar zitten ik heb het antwoord al gevonden.
in de orginele map werkte de mod perfect.wkt schreef:en werkt hetwilly1962 schreef:vraagje : kan je de portsmod gebruiken in de europa map?
of krijg je dan een crash.
ik moest al door een andere mod opnieuw beginnen
dus ik denk vraag het eerst maar even.
laat maar zitten ik heb het antwoord al gevonden.
ik heb hem nu in de mod map gezet samen met de TSM map 1.5 en ik heb nog geen crash gehad.
ik ben nu vanuit Oostenrijk om hoog aan het werken / rijden tot ik een vracht naar engeland kan pakken.
dan zie ik of hij werkt dan kan ik namelijk kiezen naar welke haven ik wil in Engeland.
in ieder geval bedankt voor het vragen.
En jij ook nog heel hartelijk bedankt samen met Mario,Merlinita en Harry voor het realiseren van zo`n mooie map.
en ik vind dat je hun namens mij / ons ook wel mag danken.
er word door jullie een hoop vrije tijd in gestoken dat mag ook wel eens gezegd en niet vergeten worden.
Gr.willy
Misschien dat het al een keer gezegd is, maar kan het zo snel niet vinden.
Wat is er nu precies allemaal veranderd aan deze map?
Meer steden/landen? Ik rij er nu al even op, maar ben nog niks speciaals tegen gekomen?
Meer steden/landen? Ik rij er nu al even op, maar ben nog niks speciaals tegen gekomen?
wat ik al heb gezien in deze coole map is afrika als ik me niet vergis 

met de vlam in de pijn 

ben je blind?????????? 20 nieuwe steden. noord-afrika.Soonius schreef:Misschien dat het al een keer gezegd is, maar kan het zo snel niet vinden.
Niet zo'n muil, je kan het ook gewoon zeggen. Ben alleen nog maar boven in de map geweest, dus nog niks van afrika gezien.
heb jij maar is niet zon muil, als je je ogen is open gooit en de map ens bekijkt danz ie je genoeg
Wat denk je zelf wel niet. mijn team en ik hebben hier ruim 2 maanden aangewerkt en wat denk meneertje dan wel niet. dat ik niet zo'n reactie mag geven. het is in deze topic meerdere keren aangeven welke steden en lander erbij kwamen maar meneertje is te beroerd om te kijken. Stomme vragen krijgen ook stomme reactie'sSoonius schreef:Niet zo'n muil, je kan het ook gewoon zeggen. Ben alleen nog maar boven in de map geweest, dus nog niks van afrika gezien.