Ik was al zo ver. Level 51, met 15 garages en 37 chauffeurs. Van de ene dag op de andere houdt het spel ermee op bij het laden van de savegame, welke dan ook.
Heb hem opnieuw geinstalleerd, maar hielp ook niks. Mods verwijderd, hielp ook niks. Helemaal overnieuw beginnen, ja, dat wel.
Het is dat het een verdomd leuk spel is en ik met plezier weer overnieuw begin.
Iemand hetzelfde probleem gehad?
[ VRAAG ] Spel stopt er mee na laden savegames.
Re: Spel stopt er mee na laden savegames.
Ja maar dat kwam bij mij puur dat ik met mods aan het kloten was. had dingen met een mod gekocht en de mod vervolgens verwijdert en toen deed hij het niet meer.
Sins dien heb ik ook stuk of 5 savegames ga ik als er weer wat gebeurdt niet heel ver achteruit -+ 2dagen
Sins dien heb ik ook stuk of 5 savegames ga ik als er weer wat gebeurdt niet heel ver achteruit -+ 2dagen

yep same here; had een paar zeer mooie mods gevonden op een zuster site. bijgevoegd omdat ik grote fan ben van de paints de ze maken in de skins maar spel blokkeerde plots altijd na enkele minuten.
ben dus ook herbegonnen....
ben dus ook herbegonnen....
[quote="Sintclair"]Ja maar dat kwam bij mij puur dat ik met mods aan het kloten was. had dingen met een mod gekocht en de mod vervolgens verwijdert en toen deed hij het niet meer.
soms wil het helpen om die mod weer terug te zetten.
als je spel dan wel opstart verkoop je de gekochte dingen en daarna kan je de mod wel verwijderen.
soms wil het helpen om die mod weer terug te zetten.
als je spel dan wel opstart verkoop je de gekochte dingen en daarna kan je de mod wel verwijderen.
- Ray50
- Lid
Ik gebruik nu wel een paar "standaard" mods maar verander weinig. Het zal bij mij ook wel aan een mod gelegen hebben.
@willy dat weet ik. maar ik ben nog al is snel met verwijderen van mods als ze me niet bevallen is het delete. en om hem dan weer op te zoeken / downloaden
ik snap het en het is makkelijk gezegd maar delete dan eerst alleen in je spel en niet totaal van je pc.Sintclair schreef:@willy dat weet ik. maar ik ben nog al is snel met verwijderen van mods als ze me niet bevallen is het delete. en om hem dan weer op te zoeken / downloaden
is makkelijker zoeken voor je.
maar het is knap lastig want een hoop mods meestal uit het buitenland zijn of bagger of ze werken niet.
maar ja dat is de risico van de hobby.