http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 50&t=13316
Ik heb onlangs deze trailer in gebruik genomen maar meestal staat de standaard lading erop dus max2 buldozers of 3clarckskes terwijl er op de foto's meerdere ladingen opstaan? weet iemand hoe dit kan of is dit normaal?
mvg
[ VRAAG ] vraag over mod
-
- Lid
Re: [ VRAAG ] vraag over mod
Jij ziet en rijd dus altijd met de trailers die in het spel zelf zitten.
Ik heb deze mod ook gehad, maar nooit zelf mee gereden zien staan tussen de vrachten of zelfs nooit zien rijden
Ik heb em er weer uit gekegeld
Er bestaan een paar mods in verschillende versie's van deze verlengde trailer
Geen enkele werkt bij mij.
Die busmod werkt wel, maar daar valt niet mee te rijden door een wiel in het center van de trailer.
Ik heb deze mod ook gehad, maar nooit zelf mee gereden zien staan tussen de vrachten of zelfs nooit zien rijden
Ik heb em er weer uit gekegeld
Er bestaan een paar mods in verschillende versie's van deze verlengde trailer
Geen enkele werkt bij mij.
Die busmod werkt wel, maar daar valt niet mee te rijden door een wiel in het center van de trailer.
Weet het niet helemaal maar vermoed dat je een nieuw game moet starten omdat je een nieuwe lading hebt en geen lading vervangt?
-
- Lid
Dat zou me verbazen, ik heb die bus op trailer mod ook gehad, die werkte wel zonder nieuwe speler te starten, er waren zelfs veel AI met deze trailer achter.
Een nieuw spel is volgens mij alleen nodig wanneer er nieuwe steden toegevoegd worden.
Een nieuw spel is volgens mij alleen nodig wanneer er nieuwe steden toegevoegd worden.
-
- Lid
Bus trailer vervangt de aerodynamic.
Dit is waarschijnlijk een SA trailer die niks vervangt maar erbij komt. KVN krane is ook een SA trailer en is ook zo'n lange trailer. misschien moet je die een proberen?
Dit is waarschijnlijk een SA trailer die niks vervangt maar erbij komt. KVN krane is ook een SA trailer en is ook zo'n lange trailer. misschien moet je die een proberen?

De bus trailer werkt idd zonder nieuw game te starten maar idd niet mee te rijden, en waar kan ik die mod vinden? :p
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
De KVN Krane kan je gewoon bij downloads voor ets2 vinden
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Standalone trailers hebben een restart van de game nodig. Trailers die bestaande trailers vervangen niet.Tasmanian_Devils_Bro schreef:
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Dat wist ik niet, thnx Bart
- biochazard
- Lid
het is geen SA trailer hij werkte bij mij wel maar je kan bijna onmogelijk nog een bocht maken en je komt er de stad soms ook niet mee uit
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........