wat wil je op de lichtbak hebben staan kan ik het wel doenetskarst schreef:kan iemand mij helpen? want ik krijg dat ''highway to hell'' niet weg dat staat er heel licht
Lichtbak skinnen
Re: Lichtbak skinnen

Gewoon in een mooi lettertype
Karst van Willigenburg
Karst van Willigenburg
-
- Lid
En niet Karst van Willenburg! Hahahaha :p
de highway to hell bak mag je mij bezorgen... als belg zeer toepasselijk om mee rond te rijden 

mn lichbak is klaar alleen nog mn naam maar hoe krijg ik mn naam met moooi lettertype erop 

ik heb nu ook lettertype maar hoe kan ik die letters kleure
Zou je dat voor mij willen doen?kevi444 schreef:wat wil je op de lichtbak hebben staan kan ik het wel doenetskarst schreef:kan iemand mij helpen? want ik krijg dat ''highway to hell'' niet weg dat staat er heel licht
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Hallo,
Nadat ik het topic had doorgelezen ben ik aan het oefenen geweest.
Met resultaten die mijn verwachtingen te boven gingen.
Ik zou de lichtbak skinnen maar stuitte op een probleem : De 'highway to hell' lichtbak staat niet tussen : Vehichle > Upgrade er staat niks over een rooftop of iets wat op pagina 2 werd genoemd.
Ik heb de lichtbak er wel opstaan.
Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt
Nadat ik het topic had doorgelezen ben ik aan het oefenen geweest.
Met resultaten die mijn verwachtingen te boven gingen.
Ik zou de lichtbak skinnen maar stuitte op een probleem : De 'highway to hell' lichtbak staat niet tussen : Vehichle > Upgrade er staat niks over een rooftop of iets wat op pagina 2 werd genoemd.
Ik heb de lichtbak er wel opstaan.
Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt
-
- Lid
roofgrill moet je hebben
Er staat bij mij geen roofgrill, ik leg voor de duidelijkheid wel uit hoe ik het doe :jztrucking schreef:roofgrill moet je hebben
Documenten > Euro truck simulator 2 > Mod > Vehicle > Truck > Upgrade > en dan staat er : sunshield, Sideskirts , Paintjob, Mirror en doorhandle, maar er staat geen roofgrill, ik heb heb wel op mn scania gezet.