Dat kan niet. Die zit in de base en dan zou het spel niet eens meer opstartenscaniaforlive schreef:Oke, ik denk dan dat je de economic file mist als je hem niet kan vinden ..
[ VRAAG ] Geen opdrachten meer :(
Re: [ VRAAG ] Geen opdrachten meer :(
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
sorry maar dit is wel raar toch?
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- Tip Top Transport
- Lid
- Contacteer:
Maar hoe kan het dan dat ik geen ladingen meer hebBart schreef:Dat kan niet. Die zit in de base en dan zou het spel niet eens meer opstartenscaniaforlive schreef:Oke, ik denk dan dat je de economic file mist als je hem niet kan vinden ..
SCS heeft zelf al eens aangehaald dat sommige mods niet juist zijn voor het spel. Even slapen bij een tankstation/garage MOET het probleem oplossen, dan genereert het spel automatisch nieuwe vrachten. Werkt het dan nog niet, installeer dan ETS2 opnieuw.Tip Top Transport schreef:Maar hoe kan het dan dat ik geen ladingen meer hebBart schreef:Dat kan niet. Die zit in de base en dan zou het spel niet eens meer opstartenscaniaforlive schreef:Oke, ik denk dan dat je de economic file mist als je hem niet kan vinden ..
- Tip Top Transport
- Lid
- Contacteer:
SCS heeft zelf al eens aangehaald dat sommige mods niet juist zijn voor het spel. Even slapen bij een tankstation/garage MOET het probleem oplossen, dan genereert het spel automatisch nieuwe vrachten. Werkt het dan nog niet, installeer dan ETS2 opnieuw.[/quote]
rust nemen werkte niet nou heb ik het niet geprobeert bij een tankstation maar bij een garage ( hat ff een truck gekocht want hat er geen ) maar dat werkte niet dus de game opnieuw er op gezet en nu doet niks het meer hij wil niet meer opstarten niks niks niks
WAT NU !!!!!
rust nemen werkte niet nou heb ik het niet geprobeert bij een tankstation maar bij een garage ( hat ff een truck gekocht want hat er geen ) maar dat werkte niet dus de game opnieuw er op gezet en nu doet niks het meer hij wil niet meer opstarten niks niks niks

WAT NU !!!!!
- Tip Top Transport
- Lid
- Contacteer:
rust nemen werkte niet nou heb ik het niet geprobeert bij een tankstation maar bij een garage ( hat ff een truck gekocht want hat er geen ) maar dat werkte niet dus de game opnieuw er op gezet en nu doet niks het meer hij wil niet meer opstarten niks niks niksTip Top Transport schreef:SCS heeft zelf al eens aangehaald dat sommige mods niet juist zijn voor het spel. Even slapen bij een tankstation/garage MOET het probleem oplossen, dan genereert het spel automatisch nieuwe vrachten. Werkt het dan nog niet, installeer dan ETS2 opnieuw.

WAT NU !!!!![/quote]
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Heel ETS2 er af halen en opnieuw installeren
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- Tip Top Transport
- Lid
- Contacteer:
oke dat moet dan maar kan ik dan mijn profiel kopieëren of nietscaniaforlive schreef:Heel ETS2 er af halen en opnieuw installeren
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Dat moet je zelf weten maar als je weer opnieuw wilt beginnen moet je dat niet doen.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- Tip Top Transport
- Lid
- Contacteer:
bedankt zal kijken of het werkt laat het je wetenscaniaforlive schreef:Dat moet je zelf weten maar als je weer opnieuw wilt beginnen moet je dat niet doen.