ETS 2 Europa Map.

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
ronaldjuh92
Lid
Lid

Re: ETS 2 Europa Map.

Bericht door ronaldjuh92 »

Ik heb de nieuwe map gedownload, Ik heb een complete back-up gemaakt van mijn c/mijn documenten/Euro truck simulator 2 Ik heb de oude Mod map hernoemt naar MODS ORIGIN. en die heb ik verplaatst naar mijn back-up map. Ik heb nu een lege mod map in mijn c/mijn documenten/Euro truck simulator 2. Daar stop ik de nieuwe map in en de mod voor het vele geld. Start het spel op en maak een nieuw profiel. Je ziet nu gelijk dat je nieuwe steden beschikbaar zijn. ik heb totaal geen problemen ondervonden. het enige wat ik nu wil weten of je je oude mods terug kunt zetten?

Ronald
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

ronaldjuh92 schreef:Ik heb de nieuwe map gedownload, Ik heb een complete back-up gemaakt van mijn c/mijn documenten/Euro truck simulator 2 Ik heb de oude Mod map hernoemt naar MODS ORIGIN. en die heb ik verplaatst naar mijn back-up map. Ik heb nu een lege mod map in mijn c/mijn documenten/Euro truck simulator 2. Daar stop ik de nieuwe map in en de mod voor het vele geld. Start het spel op en maak een nieuw profiel. Je ziet nu gelijk dat je nieuwe steden beschikbaar zijn. ik heb totaal geen problemen ondervonden. het enige wat ik nu wil weten of je je oude mods terug kunt zetten?

Ronald
dat moet je gewoon proberen. met een paar tegelijk. valt hij uit dan weet je waar de problemen kunnen zitten.
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

welke aanpassingen zijn er tussen 1.0 en 1.2?
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

Tasmanian_Devils_Bro schreef:welke aanpassingen zijn er tussen 1.0 en 1.2?
er zijn wat bugs verholpen in Afrika.
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

En als ik nu update moet ik ook weer een nieuwe game maken? of niet?
ronaldjuh92
Lid
Lid

Bericht door ronaldjuh92 »

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. ik heb nu al het een en ander weer gedaan in mijn game op 1.0. Dus zou het zonde vinden als ik opnieuw moet beginnen.
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

kan iemand aub ergens anders uploaden want heb men max aantal downloads bereikt en kan niet wachten tot morge

alvast bedankt
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Net daarom ik de vraag stel, bugs moeten nu eenmaal verholpen worden, maar vind het dan ook zonde om opnieuw te moeten beginnen.

Stefanneke, ik weet nu niet hoelang jij nog gaat spelen vanavond, maar als er nog bugs inzitten en gefixt worden volgt er snel weer een update
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

Tasmanian_Devils_Bro schreef:Net daarom ik de vraag stel, bugs moeten nu eenmaal verholpen worden, maar vind het dan ook zonde om opnieuw te moeten beginnen.

Stefanneke, ik weet nu niet hoelang jij nog gaat spelen vanavond, maar als er nog bugs inzitten en gefixt worden volgt er snel weer een update
Het zijn kleine bugs.
Ik denk niet dat je met 1.2 opnieuw hoef te beginnen omdat er geen andere steden zijn bij gekomen. daar gaat het om dat als je opnieuw begin je de vrachten naar die steden kan doen. Dus als het met 1.0 gelukt is dan kan je 1.2 er zo inzetten en zijn de bugs verholpen
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

:thumbup: djw WKT, dat doe ik morgen wel, nu stilaan bedtijd, het zal morgen weer vroeg dag zijn voor mij

nog een vraagje, staat bij 1.2 de snelheid nog op meer dan 90km/u?
Ik heb em nu in 1.0 terug begrenst op 90.

Dit zal wss weer in te stellen zijn na de update.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”