ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
Die betaalde downloads waren ze nog aan het overwegen, dacht ik. Ik zou er best voor willen betalen, maar mensen die dat niet willen kunnen zo jullie map niet gebruiken.
Laatst gewijzigd door seannie150 op wo 05 dec 2012, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry Butsers
- Lid
Wat maakt dat dan uit voor scs, aan die mensen verdienen ze toch geen geld. Dus als er geen geld verdient word komen er ook niet meer uitbreidingen, dus snap wel als ze er geld voor willen
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
Ik zei ook niet dat ik dat niet begrijp, maar de europa map, zoals werd gezegd zou alleen aansluiten op de uitbreidingen van SCS, dus je moet de uitbreidingen van scs kopen om deze map ook te kunnen gebruiken, als ik het niet verkeerd zeg! 

- Barry Butsers
- Lid
Ik snap niet precies wat je zegt, maar het kan goed zijn dat je daar voor moet gaan betalen ja 

Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Dus die kaart komt van SCS zelf? Interessant 
Leuk stukje uitbreiding, al had ik zelf voorkeur gehad om richting Spanje uit te breiden. Nu ligt Duitsland nog steeds centraal en ik wordt beetje Duitsland-moe, de meeste lange ritten komen toch door Duitsland heen.

Leuk stukje uitbreiding, al had ik zelf voorkeur gehad om richting Spanje uit te breiden. Nu ligt Duitsland nog steeds centraal en ik wordt beetje Duitsland-moe, de meeste lange ritten komen toch door Duitsland heen.

"Always remember you're unique, just like everyone else."
raar dat ik er aan denk maar in ets1 zat frankrijk en spanje ed toch al in? kunnen ze niet gewoon een copy/paste doen met een stukje aanpassingen ipv alles te hertekenen?
De schaal van de kaart is veel groter in ETS2 dan in ETS1. Denk niet dat er heel veel te herbruiken valt.LRT schreef:raar dat ik er aan denk maar in ets1 zat frankrijk en spanje ed toch al in? kunnen ze niet gewoon een copy/paste doen met een stukje aanpassingen ipv alles te hertekenen?
"Always remember you're unique, just like everyone else."
-
- Lid
Misschien wat landmarks ofzo (in hoeverre die in ets1 zaten!)
-
- Lid
Landmarks?
Bekende of iconische gebouwen.jztrucking schreef:Landmarks?
Eiffeltoren, Brandenburger Tor, Fernsehturm, Big Ben enz.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...