ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
vind dit spel wel super maar was maar een idee en ik snap wel dat benelux te klein is voor de rest zien we wel waar we terecht komen 

met de vlam in de pijn 

Dat is ook toevallig, kijk eens naar de kaart die in 1.2.5 zit:Barry Butsers schreef:Als ik scs was zou ik eerst verder gaan met andere landen, bijvoorbeeld italy, spanje of scandinvie, oostblok... Voordat je meer steden gaat toevoegen. Als je dat doet ontstaan er nieuwe landschappen en totaal nieuwe streken, zo is het spel wat uitdagender. Dus ook voor mensen die het nog willen kopen aantrekkelijker

Klik om te vergroten.

- Barry Butsers
- Lid
Dikke map, echt mooi... SSUUPPEERR
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
waarschijnlijk gaat scs dit zelf verder uitbreiden.
hej
hoe weet jij op die kaart dat scs gaat uitbreiden?
en van welke website heb je het?
gewoon van deze website of eurotrucksimulator2.com?
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat hij het van het blog van SCS Software heeft 

--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

omdat dit zo in het spel zelf al zit alleen het nog niet gebouwd is en scs zelf de map nog ging uitbreiden.fredjes schreef:hej
Mooi extra wegen alleen jammer dat het meer naar poland en die kant uit is en niet naar france spain
Het laatste waar ik naartoe zou rijden is het oostblok dus daar mogen ze van mij niks aan doe nu weer BOT we dwalen van het topic af.
De kaart zit gewoon in de base opgeslagen, maar valt jullie niks op dan?
1) Er was toch sprake van betaalde downloads, dan lijkt het me aannemelijk dat hier op zijn minst een voorbeeld te zien is van zo'n uitbreiding.
2) De kaart die nu in 'samenwerking' met Harrie en Merlinata gemaakt wordt sluit hermetisch aan op deze nieuwe gebieden.
Van mij mag het zo uitkomen en ik betaal er graag voor (aan SCS), al lijkt me de map die Reislord aan het maken is ook mooi.
1) Er was toch sprake van betaalde downloads, dan lijkt het me aannemelijk dat hier op zijn minst een voorbeeld te zien is van zo'n uitbreiding.
2) De kaart die nu in 'samenwerking' met Harrie en Merlinata gemaakt wordt sluit hermetisch aan op deze nieuwe gebieden.
Van mij mag het zo uitkomen en ik betaal er graag voor (aan SCS), al lijkt me de map die Reislord aan het maken is ook mooi.