ik heb een mooie mod gevonden om de premium te tunen maar als ik het download dan krijg ik 3 mapjes maar als ik deze mapjes in de mod map zet dan zie ik geen veranderingen in het spel weet iemand waaraan dit ligt
alvast bedankt
Link verwijderd
renault premium tuning
Re: renault premium tuning
Ik neem aan dat e al eens eerder een mod hebt geinstalleerd? Ook hier moet je gewoon het .scs bestandje in de mod map zetten en klaar
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
In dit geval het *.zip bestandje niet uitpakken maar zo in je mod map plaatsen.

- stefanneke
- Lid
dus de mapjes in de mod map plaatsen
als ik um download krijg ik gewoon een rar bestand dat je niet hoeft uit te pakken maar zo in je mod map moet plaatsen
Ik download gewoon rechtsreeks een scs bestand, dus waar jij die rar vandaan haalt... geen idee
- stefanneke
- Lid
ik krijg 3 mapjes maar als ik die er gewoon in zet veranderd er niets in de game heb trouwens 1.2.5
De link leidt rechtsreeks naar een .scs bestand, dat hoor je ge in je mod map te zetten en klaarstefanneke schreef:ik krijg 3 mapjes maar als ik die er gewoon in zet veranderd er niets in de game heb trouwens 1.2.5

- stefanneke
- Lid
dan werkt het niet bij mij 

ik heb hem ook, en bij mij doet hij het perfect hoor, zo moeilijk is het niet, je haalt SCS bestand ui RAR bestand (Met WinRaR) en dan zet je hem in mods
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!