Zwaailamp op het dak

Plaats reactie
RB1110
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Zwaailamp op het dak

Bericht door RB1110 »

Staat die hier op de site?
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

let op, TC's Megamod is niet erg goed getest en conflicteerd met zeer veel andere mods.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Als je "zzzzz"(hoeft niet per sé zoveel) voor de naam van het .scs bestand zet zal je nergens last van hebben, dan heeft de TC mod de hoogste prioriteit. SCS heeft het zo gemaakt dat "Z"de hoogste prioriteit heeft en "A" de laagste (heb ik gelezen).
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Calzone schreef:Als je "zzzzz"(hoeft niet per sé zoveel) voor de naam van het .scs bestand zet zal je nergens last van hebben, dan heeft de TC mod de hoogste prioriteit. SCS heeft het zo gemaakt dat "Z"de hoogste prioriteit heeft en "A" de laagste (heb ik gelezen).
Ja, maar zolang beide mods een eigen pmd/pmg file hebben zal één van de twee mods niet of niet goed werken.

Bij mij werkt de megamod niet meer in samenwerking met de scania paintmod of de reworked scania.

Ik vind het modden een beetje uit de hand lopen... Te veel slecht uitgewerkte of geteste mods, modpakketten met meerdere onderdelen die elkaar weer overschrijven, het begint een rotzooitje te worden
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Zonder aanpassingen doet de mega mod het nog steeds bij mij in combinatie met de Reworked Scania :eh:
Plaats reactie

Terug naar “Trucks”