Scania T620 verfbaar

Plaats reactie
willy1962
Lid
Lid

Scania T620 verfbaar

Bericht door willy1962 »

Ik heb hem al als download voorbij zien gaan op deze site maar is er iemand
die de Scania T620 6X4 zo wil maken dat je zelf de verf kan bepalen zoals in het spel.
niet een compleet geskinde hoewel die ook mooi zijn.
maar ik heb meerdere garages met verschillende merken trucks maar allemaal dezelfde skin.
als bij een bestaande T620 dit makkelijk aan te passen is of vaste skin makkelijk te verwijderen is
dan hoor ik dat ook graag want dan download ik die.
ik hoop dat iemand hier iets in ziet en reageert.

Gr.willy1962
Bart
Lid
Lid

Re: Scania T620 verfbaar

Bericht door Bart »

t is gewoon het beste dat iedereen die mod links laat liggen zodat de maker weet dat hij zijn zooitje eerst compleet moet maken voordat hij het vol trots online gooit.

In het spel skinnen zal niet gaan omdat er onderdelen op zitten (de neus bijvoorbeeld) die daar niet geschikt voor zijn. Dit omdat er voor alle trucks maar één template wordt gebruikt waar geen neus op past, om het zo maar te zeggen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

Bart schreef:t is gewoon het beste dat iedereen die mod links laat liggen zodat de maker weet dat hij zijn zooitje eerst compleet moet maken voordat hij het vol trots online gooit.

In het spel skinnen zal niet gaan omdat er onderdelen op zitten (de neus bijvoorbeeld) die daar niet geschikt voor zijn. Dit omdat er voor alle trucks maar één template wordt gebruikt waar geen neus op past, om het zo maar te zeggen.
bedoel je die zwarte? of die blauwe?

ik zei het misschien verkeerd maar ik bedoelde hoofdzakelijk aanpassen in de werkplaats/garage zoals dat in het spel kan : verf (die special paints zeg maar ), bullbar, lampen enzovoort.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Ik heb het over het feit dat paints op deze wagen zetten op dit moment nog technisch onmogelijk is ;)

Normale accessoires gaan wel. Er zit een mooie Solarguard bij die ik wel heb bewaard :D
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Trucks”