Je kan .scs gewoon handmatig in veranderen in .zip
Dan kun je dat zipje gewoon openen in winrar en het bestand aanpassen naar de gewenste snelheid. Als je het bestandje hebt opgeslagen zal Winrar een melding weergeven dat het bestand is aangepast. Dat is OK. Nu kun je .zip weer veranderen in .scs
(is eigenlijk niet eens nodig want het spel herkent ook gewone zipbestanden)
begrenzer bijwerken
Re: begrenzer bijwerken
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- Barry Butsers
- Lid
Ja da heb ik gedaan, maar dan zegt hij onbekende bestand grote of bestand is beschadigd. Ik kan hem wel weergeven in winrar, maar dan kan ik niets aanpassen.Twin schreef:Dit is anders dan de base openen vanuit ets 2
Hier is het al geopend.
Ik denk dat je naar dat scs file moet gaan en met de rechtermuisknop klikken.
Dan de optie "openen met" kiezen en dan winrar selecteren.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
zoals ik zei, eerst veranderen in .zip
- Barry Butsers
- Lid
oke, ik heb de hele map ''begrenzer 95'' veranderd van .scs naar .zip. Dat helpte niet. Daarna heb ik ''game_data.sii'' verandert in ''game_data.zip'', maar toen kreeg ik weer een melding dat het bestand beschadigd was.
Ik heb het veranderen gwoon gedaan door .rar te deleten en dan . zip er achter te typen, dus gewoon door de naam van het bestand te wijzigen. Of moet ik dit wijzigen door middel van winrar, want daar kon ik niets vinden om het van rar naar zip te zetten.
Ik heb het veranderen gwoon gedaan door .rar te deleten en dan . zip er achter te typen, dus gewoon door de naam van het bestand te wijzigen. Of moet ik dit wijzigen door middel van winrar, want daar kon ik niets vinden om het van rar naar zip te zetten.
- Barry Butsers
- Lid
JA da heb ik al een paar x gedaan, maar dan open ik de def map, klik op het game_data.sii bestand, en dan kan ik dat bestand nog niet openen.
Want da volledige bestand ''begrenzer 95'' kan ik ook al openen zonder er zip van te maken.
Maar ik kan da game_data.sii bestand niet openen, miss dan toch dat bestand beschadigd op de een of andere manier
Want da volledige bestand ''begrenzer 95'' kan ik ook al openen zonder er zip van te maken.
Maar ik kan da game_data.sii bestand niet openen, miss dan toch dat bestand beschadigd op de een of andere manier
Oké.ik dacht al dat je het niet begreep, omdat je de verkeerde bestanden aan het renamen was...
Maar ik krijg hem ook niet geopend zie ik nu. En in mijn uitgepakte game_data.sii staat geen truck_speed_limiter parameter... Is deze verhuist misschien sinds 1.2.5?
Maar ik krijg hem ook niet geopend zie ik nu. En in mijn uitgepakte game_data.sii staat geen truck_speed_limiter parameter... Is deze verhuist misschien sinds 1.2.5?
- Barry Butsers
- Lid
Ik heb nu het data_game.sii bestand geopend, ofja weergeven want ik kan er niets aan aanpassen.
Toen heb ik alles gekopierd naar kladblok en daarna ''truckspeed limiter'' van 95.0 naar 120.0 gezet.
Daarna opgeslagen als data_game en na het opslaan heb ik hem verandert in data_game.sii. Ik heb hem nu trug in de def map gezet en de originele eruit gehaald.
Ik weet uberhaupt niet of het werkt, maar ik ga het vanmiddag proberen
Toen heb ik alles gekopierd naar kladblok en daarna ''truckspeed limiter'' van 95.0 naar 120.0 gezet.
Daarna opgeslagen als data_game en na het opslaan heb ik hem verandert in data_game.sii. Ik heb hem nu trug in de def map gezet en de originele eruit gehaald.
Ik weet uberhaupt niet of het werkt, maar ik ga het vanmiddag proberen
- Barry Butsers
- Lid
Heujjj hij is gefixt, het werkt. Als je niet in het .sii bestand kunt komen, dan moet je hem weergeven in Winrar. Kopieer alle tekst in het bestand, voer je gewenste snelheid in en sla het bestand op. Dan noem je het bestand game_data.sii en zet het hem weer terug in de def map. Dan de originele eruit halen, ets 2 opstarten en hoppaaatjeee

Ik denk toch dat het met bepaalde instellingen op je computer te maken heeft.
Heb je de juiste machtigingen om bestanden te veranderen?
Ik kan hier rechtstreeks scs files openen en veranderen dus misschien zou je daar eens naar moeten kijken hoewel je het op deze manier ook kan oplossen maar is wat bewerkelijk.
Heb je de juiste machtigingen om bestanden te veranderen?
Ik kan hier rechtstreeks scs files openen en veranderen dus misschien zou je daar eens naar moeten kijken hoewel je het op deze manier ook kan oplossen maar is wat bewerkelijk.